مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

مقوله جهاد تبیین باید مورد توجه همه باشد

حجت‌الاسلام «توکلی» با بیان اینکه باید هر کسی در هر جایگاهی قرار دارد مقوله جهاد تبیین را مورد توجه قرار دهد، گفت: به برکت انقلاب اسلامی و مکتب نجات‌بخش بسیج سطوح قدرت را در نظامات بین‌المللی درنوردیدیم و بعد از ۴۰ سال به جهادی که موجب عزت اسلام و مسلمین است در همه ابعاد دست یافته‌ایم.
کد خبر: ۶۳۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ - 28November 2023

مقوله جهاد تبیین باید مورد توجه همه باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «طاها توکلی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز در نشست هم‌اندیشی جهاد تبیین در دانشگاه کردستان اظهار داشت: باید هر کسی در هر جایگاهی قرار دارد مقوله جهاد تبیین را مورد توجه قرار دهد.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) در حکمرانی اسلامی افزود: ایشان فرمودند ما موظف به تکلیف هستیم و نتیجه را خدا رقم می‌زند و همین انجام مأموریت و اوامر و نواهی بوده که امروز شاهد بیداری دل‌ها و انتفاضه درونی در جنبش‌های آزادی بخش بشری سراسر دنیا هستیم.

حجت‌الاسلام توکلی خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۵۹ که به حریم ما تجاوز و تعدی شد قدرت بسیج مستضعفین و نیروهای داوطلب نجات دهنده بود؛ گرچه متغیرها و معادلات، حساب و کتاب دارد و درصد زیادی برگرفته از مشیت الهی است اما اگر بسیج نبود منویات پروردگار مشمول زمان می‌شد. امروز تلاش دشمن زیر سوال برد موفقیت‌های کشور ما است و مدام با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در حال تخریب این موفقیت‌ها است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان اساس همه مجاهدت‌ها را جهاد تبیین دانست و یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی و مکتب نجات‌بخش بسیج سطوح قدرت را در نظامات بین‌المللی درنوردیدیم و بعد از ۴۰ سال به جهادی که موجب عزت اسلام و مسلمین است در همه ابعاد دست یافته‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار