مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌القدس استان کردستان:

تبیین واقعیت‌ها و دستاورد‌های انقلاب امری ضروری است

حجت‌الاسلام «توکلی» موفقیت‌های کنونی در کشور را به برکت روحیه جهادی بسیجی دانست و گفت: تبیین واقعیت‌ها و دستاورد‌های انقلاب امری ضروریست و برای آگاهی مردم باید به سراغ اقشار، توده‌ها و آحاد مردم برویم.
کد خبر: ۶۳۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ - 21November 2023

تبیین واقعیت‌ها و دستاورد‌های انقلاب امری ضروریستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «طه توکلی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌القدس استان کردستان امروز در نشست سراسری بسیجیان استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: این‌روز‌ها دشمن شمشیرش را علیه ما از رو بسته و پیر و جوان و هیچ کسی را نمی‌شناسد و کارشان مدام عوام‌فریبی و دروغ‌پراکنی است.

وی با بیان اینکه به نوک قله نزدیک شده‌ایم، گفت: تبیین واقعیت‌ها و دستاورد‌های انقلاب امری ضروریست و برای آگاهی مردم باید به سراغ اقشار، توده‌ها و آحاد مردم برویم.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت‌القدس استان کردستان تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و آیات قرآنی، ملت ایران ثابت کرده که همانند روز‌های نخست انقلاب انزجار و تنفر از دشمنان و وحدت، مهربانی و مودت بین مردم حاکم و پشتیبانی از میهن را در وجودشان دارند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت پرچم حریت و آزادی را بر افراشته و چفیه افتخار بسیجی و در صحنه بودن را بر گردن انداخته و در مقابل صهیونیست‌ها ایستاده‌اند، افزود: بعد از عملیات طوفان‌الاقصی، شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی مشهود و نارضایتی و بی‌اعتمادی داخلی در اسرائیل به حکامشان به اوج رسیده و همه این‌ها به تعبیر آیه قرآن حکایت از آن داشته که به قله نزدیک شده‌ایم.

حجت الاسلام توکلی موفقیت‌های کنونی در کشور را به برکت روحیه جهادی بسیجی دانست و گفت: اساتید بسیجی خواست که همچنان در این مسیر انقلاب بمانید و حقایق و واقعیت‌های تاریخ را به دانشجویان و قشر جوان بگوئیم و در هاضمه اخبار کذب و دروغین دشمنان گم نشویم.

وی جنایات رژیم صهیونیستی در کشت و کشتار زنان و کودکان مظلوم فلسطینی را محکوم کرد و افزود: پس از عملیات طوفان الاقصی امنیت رژیم صهیونیستی به مخاطره افتاده و وضعیت اقتصادی و تجاری آنان در حال فروپاشی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌القدس استان کردستان خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی باید همه با هم متناسب با صف‌آرایی دشمنان، آفند و عملیات انجام دهیم که آن هم تبیین است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌القدس استان کردستان حفظ روحیه جهادی، انقلابی، بصیرت و دشمن‌شناسی در این شرایط حساس کنونی را یادآور شد و گفت: همه باید با ایستادگی و روشنگری توسط جامعه دانشگاهی در مقابل دشمنان بایستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها