فرمانده سپاه شهرستان بیجار:

توسعه کشور برگرفته از تفکر و روحیه بسیجی است

سرهنگ «رجب‌پور» گفت: امروز هر جا در کشور توسعه همه‌جانبه مشاهده می‌کنیم، همگی در سایه تفکر و روحیه بسیجی است.
کد خبر: ۶۳۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴ - 22November 2023

توسعه کشور برگرفته از تفکر و روحیه بسیجی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ پاسدار «حسین رجب‌پور» فرمانده سپاه ناحیه بیجار در یادواره شهدای منطقه و شهر بابارشانی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار داشت: امروز هر جا در کشور توسعه همه‌جانبه مشاهده می‌کنیم، همگی در سایه همین تفکر و روحیه بسیجی است.

وی افزود: امام (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرموده‌اند «من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خداوند می‌خواهم تا مرا با بسیجیان محشور گرداند»؛ همچنین رهبر معظم انقلاب، امام علی (ع) را مصداق و الگوی یک بسیج واقعی می‌دانند و می‌فرمایند «بسیجی یعنی علی (ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود».

سرهنگ رجب پور اظهار کرد: امپراتوری رسانه‌ای آمریکا، رژیم صهیونیستی و گنبد آهنین در حال فرو پاشیدن است و ملت‌های جهان ایستادگی مردم فلسطین را در دفاع از سرزمین مادری خود شاهد هستند.

وی ادامه داد: اسرائیل با بهانه مبارزه با حماس به بیمارستان و مراکز درمانی غزه حمله کرد و کودکان و زنان بی گناه را کشت و باز هم این ادعا را می‌خواهد تکرار کند.

فرمانده سپاه ناحیه بیجار به بصیرت افزایی و جهاد تبیین اشاره کرد و یادآور شد: امسال انتخابات مهمی در پیش داریم اهمیت حضور حداکثری مردم درپای صندوق های رأی و تاکید کرد حضور پرشور و نشاط شرکت در انتخابات، یک عمل صالح است؛ این عمل صالح را باید با شوق و بوقت انجام داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها