ما متحدیم/ فرمانده سپاه ناحیه بیجار:

بیجار ظرفیت پذیرش اردو‌های راهیان نور را دارد

سرهنگ «رجب‌پور» با بیان اینکه محل شهادت شهدا در بیجار ظرفیت پذیرش اردو‌های راهیان نور را دارد، گفت: شهدا در راه اسلام جان خود را فدا کردن و وجود آن‌ها افتخاری برای شهرستان است که زمینه ترویج بیشتر فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۶۴۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ - 01January 2024

محل شهادت شهدا در بیجار ظرفیت پذیرش اردو‌های راهیان نور را داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ پاسدار «حسین رجب‌پور» فرمانده سپاه ناحیه بیجار در جلسه رسیدگی به یادمان‌های شهدای این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر ماندگاری و بر بازسازی و احیای یادمان شهدای این شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: باید از تمامی ظرفیت‌های شهرستان استفاده شود تا یادمان‌های شهدا ماندگار بمانند.

وی افزود: باید به یادمان شهدا نگاه زیارتی شود، زیرا مکان مقدس و مجموعه فرهنگی مهمی است و با استفاده از تمام ظرفیت شهرستان برای این امر مهم تلاش کرد.

سرهنگ رجبی با بیان اینکه محل شهادت شهدا در بیجار ظرفیت پذیرش اردو‌های راهیان نور را دارد، یادآور شد: شهدا در راه اسلام جان خود را فدا کردن و وجود آن‌ها افتخاری برای شهرستان است که زمینه ترویج بیشتر فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است و نقاط محل درگیری شهادت شهدا توسط پیشکسوتان دفاع مقدس و متولیان این امر شناسایی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها