حضور حداکثری اقتدار ملی/ فرمانده سپاه بیجار:

مردم با حضور آگاهانه در انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی کنند

«رجب‌پور» با بیان اینکه مردم با حضور آگاهانه خود زمینه خنثی کردن توطئه‌های دشمن را فراهم کنند، گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، پاسخ سخت به بدخواهان و تروریست‌ها خواهد بود.
کد خبر: ۶۴۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷ - 08January 2024

مردم با حضور آگاهانه در انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حسین رجب‌پور» فرمانده سپاه بیجار در مراسم گرامیداشت شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و اولین یادواره شهید باقری که در روستای «گوگقاش» از توابع شهر پیرتاج برگزار شد، مشارکت و همدلی مردم در برگزاری انتخابات پیش‌رو را مهم خواند و اظهار داشت: مردم باید با حضور آگاهانه خود زمینه خنثی کردن توطئه‌های دشمن را فراهم کنند.

وی افزود: افراد تأثیرگذار می‌توانند با روشنگری و آگاه‌سازی مردم به‌ویژه جوانان، زمینه‌ساز حضور حداکثری آن‌ها به پای صندوق‌های رأی باشند.

رجب‌پور با اشاره به اینکه در اسفندماه امسال انتخابات برگزار می‌شود، تصریح کرد: انتخابات، یکی از مهمترین عوامل بازدارندگی دشمن در جای خود است و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، پاسخ سخت به بدخواهان و تروریست‌ها خواهد بود.

فرمانده سپاه بیجار یادآور شد: امروز دشمنان قسم خورده ملت ایران اسلامی، از نام و یاد شهدا در هراس هستند و در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی دیدید که دشمن، حضور ملت آزاده را در آئین گرامیداشت چهارمین سالروز شهادت سردار دل‌ها را تاب نیاورد و اقدام به عملیات تروریستی کرد و حدود یکصد نفر از هموطنانمان را به شهادت رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار