بسیج اساتید کردستان جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند

گردهمایی بسیج اساتید کردستان در راستای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، بررسی حوزه‌های مختلف، ارائه راهکار و کمک به بدنه اجرایی استان برای حل مشکلات برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ - 21November 2023

سیج اساتید کردستان جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «آرمان متتشلو» رئیس دانشگاه فنی و مهندسی یزدان‌پناه استان کردستان امروز در نشست سراسری بسیجیان استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه و اقدامات دانشجویان بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: این دانشگاه دارای پنج دانشکده و سه هزار و ۸۰۰ دانشجو در ۴۲ کد رشته است.

وی افزود: ۷۰ درصد دانشجویان این دانشگاه شاغل بوده و ۱۰۰ درصد نخبگان هم در کشور حضور داشته و خدمت می‌کنند.

«مهدی حاتمی» رئیس بسیج اساتید کردستان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: همزمان با اجلاس کشوری، جامعه اساتید بسیجی کردستان نیز به مناسبت هفته بسیج گردهم آمده و به بررسی نقش مراکز دانشگاهی در حوزه‌های مختلف پرداختند.

وی جمعیت اساتید بسیجی استان را ۷۵۰ ذکر کرد و افزود: در نشست امروز سنندج ۱۵۰ نفر از اساتید بسیجی و در ۵ شهرستان دیگر استان نیز هر کدام ۸۰ نفر حضور داشته اند.

رئیس بسیج اساتید کردستان محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، بررسی حوزه‌های مختلف، ارائه راهکار و کمک به بدنه اجرایی استان برای حل مشکلات را از اهداف این گردهمایی عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها