مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

جاودانه شدن دفاع مقدس معادلات دشمنان را برهم زده است

حجت‌الاسلام «توکلی» گفت: جاودانه شدن دفاع مقدس امروز معادلات دشمنان را برهم زده و بیداری جهان اسلام نیز نشأت گرفته از مکتب ایثار و شهادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۱۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳ - 26September 2023

بیداری جهان اسلام نشأت گرفته از مکتب ایثار و شهادت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، یادواره ۴۵۲ شهید گلگون‌کفن شهرستان سروآباد با حضور مسئولان استانی، شهرستانی، خانواده‌های معظم شهدا و استقبال بی نظیر مردم شهیدپرور این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «طه توکلی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس ۴۵۲ نفر از مردمان این قوم فرهنگی با خدای متعال معامله کردند و امروز نامشان برای همیشه ماندگار است.

وی با بیان اینکه جاودانگی دفاع مقدس معادلات دشمنان را برهم زد‌، افزود: شهدای این خطه از سرزمین اسلامی سرآمد و خانواده‌های این عزیزان حافظ ارزش‌های اسلامی و انقلاب هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: جاودانه شدن دفاع مقدس امروز معادلات دشمنان را برهم زده و بیداری جهان اسلام نیز نشأت گرفته از مکتب ایثار و شهادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی با ذکر اینکه مفاهیم دفاع مقدس بهترین الگو برای نسل‌های بعد از جنگ است، گفت: امروز برای پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها، نیازمند شناخت فرهنگ و الگوی دفاع مقدس و روحیه جهادی و ایثار آن دوران هستیم.

حجت الاسلام توکلی یادآور شد: عزت، صلابت و غیرت مردم، تمام معادلات استکبار را هر بار به هم می‌زند چرا که مردمان کشور ما مردمانی هستند که دین خدا را یاری کردند لذا خدا هم آنها را یاری خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار