مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان:

هدف از برگزاری یادواره شهدا، انتقال فرهنگ شهید و شهادت به نسل جوان است

شهسواری گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا، انتقال فرهنگ شهید و شهادت به نسل جوان و ادامه راه و تجدید میثاق با شهیدان است.
کد خبر: ۶۱۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ - 28August 2023

هدف از برگزاری یادواره شهدا، انتقال فرهنگ شهید و شهادت به نسل جوان استبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از کردستان، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 47 شهید بخش سیاه منصور از توابع شهرستان بیجار امشب با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

علیرضا شهسواری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا متعلق به ایران اسلامی و همه مذاهب و قبایل ایران هستند و برای کشور و مردم عزت، شرف و بزرگی به ارمغان آوردند.

علیرضا شهسواری گفت: بزرگداشت شهیدان با هدف یادآوری ایثار شهدا و زنده نگه داشتن فرهنگ مقاومت و آشنایی نسل جوان امروزی با گوشه‌ای از حماسه‌ها و رشادت‌های شهدا برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف دیگر از برگزاری یادواره شهدا، انتقال فرهنگ شهید و شهادت به نسل جوان و ادامه راه و تجدید میثاق با شهیدان است.

مدیرکل بنیاد شهید استان کردستان یادآور شد: شهدا و ایثارگران، مایه استقلال، آبرو و امنیت کشور هستند و ادامه راه و فرهنگ شهید و شهادت در جامعه ضروری است.

در پایان این مراسم از خانواده‌های‌معظم شهدای بخش سیاه منصور بیجار تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار