معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد؛

برگزاری ۱۲ برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در سنندج

سرهنگ «شعبانی» تعداد برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در سنندج را ۱۲ مورد عنوان کرد و گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پایگاه‌های بسیج، کانون‌ها و حوزه‌های مقاومت یک هزار و ۴۳ برنامه در قالب ۱۲ سرفصل و ۶۰ عنوان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۶۱۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ - 10September 2023

برگزاری 12 برنامه‌های شاخص در سنندج در هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ پاسدار «سعید شعبانی» معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز در شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس که در استانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پایگاه‌های بسیج، کانون‌ها و حوزه‌های مقاومت یک هزار و ۴۳ برنامه در قالب ۱۲ سرفصل و ۶۰ عنوان در نظر گرفته شده است که ۱۳۵ مورد آن در ستاد استانی و شهرستانی شاخص است.

وی تعداد برنامه‌های شاخص در سنندج که با حضور مسئولین استانی برگزار می‌شود را ۱۲ مورد عنوان کرد و افزود: تجلیل از پیشکسوتان و وابستگان نیروهای مسلح، همایش بزرگ جوانان نقش‌آفرین در گام دوم انقلاب اسلامی با حضور سخنران کشوری، دیدار با علما و روحانیون، همایش پیاده‌روی خانوادگی، غبارروبی مزار شهدا، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، بازسازی عملیات آزادسازی شهر سنندج، جشنواره بانوان دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های آبرسانی، تشییع پیکر شهدا و برگزاری یادواره شهدا در شهرستان سقز از عمده برنامه های شاخص استانی در هفته دفاع مقدس است.

سرهنگ شعبانی تصریح کرد: امسال برای اولین بار ۲۰۰ نفر از دف‌نوازان کردستانی و ۴۴ نفر از بسیجیان عشایری استانی با لباس کردی و محلی در رژه نیروهای مسلح در تهران حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: در ۳۱ شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح در مرکز سنندج و صبحگاه مشترک و رژه موتوری در دیگر شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان شرکت اقشار مختلف در نماز جمعه و سخنرانی پیشکسوتان و فرماندهان در پیش خطبه نماز جمعه از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار