معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان:

موفقیت‌های بین‌المللی را مدیون شهدا و مردم با بصیرت هستیم

سرهنگ «شعبانی» با بیان اینکه پیروزی و موفقیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را مدیون شهدا و وامدار مردم با بصیرت هستیم، گفت: جایگاه انقلاب اسلامی با وجود همه سنگ اندازی تحریم، تهدید و دروغ پردازی در نگاه کارشناسان غربی والا و برای آنان جای تعجب دارد.
کد خبر: ۶۳۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷ - 29November 2023

موفقیت‌های بین‌المللی را مدیون شهدا و مردم با بصیرت هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ «سعید شعبانی» معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان امروز در شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان که با محوریت تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان برگزار شد، اظهار داشت: جایگاه انقلاب اسلامی با وجود همه سنگ اندازی تحریم، تهدید و دروغ پردازی در نگاه کارشناسان غربی والا و برای آنان جای تعجب دارد.

وی با بیان اینکه پیروزی و موفقیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را مدیون شهدا و وامدار مردم با بصیرت هستیم، افزود: ورود و نقش آفرینی ضعیف در برنامه‌های فرهنگی برازنده مدیر در تراز انقلاب نیست و همه باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند. 

سرهنگ شعبانی یادآور شد: قرارگاه فرهنگی در سپاه بیت‌المقدس راه اندازی شده و در برنامه‌های مختلف به جهاد تبیبن و نهضت امیدآفرینی پرداخته‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار