فرمانده سپاه سنندج:

هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال ایستادگی است

«میرآقائی» گفت: هفته دفاع مقدس بهانه‌ای است برای یادآوری هشت سال ایستادگی و فرصتی است تا یاد کنیم از تمام کسانی که در این عرصه جانفشانی کردند.
کد خبر: ۶۱۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ - 25September 2023

هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال ایستادگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مرتضی میرآقائی» فرمانده سپاه سنندج در یادواره شهید «حسین یوسفی» از شهدای مدافع امنیت نیروی انتظامی کردستان که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد رسول اکرم(ص) ناحیه منفصل شهری آساوله سنندج برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: کردستانی‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون بیش از 5 هزار و 400 شهید تقدیم آرمان‌های انقلاب کرده و برای حفظ کشور، این راه ادامه دارد.

وی افزود: شهید یوسفی سال گذشته در جریان اغتشاشات توسط اغتشاشگران به شهادت رسید که امروز همه ما دور هم جمع شده تا ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره و راه این شهید، حافظ خون این عزیزان باشیم.

میرآقائی با بیان اینکه شهید یوسفی افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی هستند، گفت: هفته دفاع مقدس از اوراق پرافتخار جمهوری اسلامی است که امروز همه ما به آن می‌بالیم و به عنوان سرباز رهبری از کشور و شهدای عزیزمان دفاع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس در جای جای استان مراسمات مختلفی در گرامیداشت یاد شهدا برگزار می‌شود، افزود: هفته دفاع مقدس بهانه‌ای است برای یادآوری هشت سال ایستادگی و فرصتی است تا یاد کنیم از تمام کسانی که در این عرصه جانفشانی کردند.

ماموستا «لقمان نذیری» از ماموستایان اهل‌سنت نیز در این مراسم به وصف و بازگویی گوشه‌ای از ویژگی‌های بارز و رشادت‌های شهدا پرداخت و خواستار ادامه این راه شد.

وی بر ضرورت هوشیاری در مقابل بیگانگان تاکید کرد و اظهار داشت: امروز دشمان اسلام به سنی و شیعه توجه ندارد و هر کسی که به اسلام ناب محمدی(ص) ایمان داشته باشند را خطری بر علیه خود می‌داند.

در پایان این مراسم از خانواده شهید یوسفی تجلیل شد.

سرهنگ شهید حسین یوسفی از نیروهای بومی استان کردستان روز پنجشنبه 26 آبان‌ماه سال‌ گذشته در حین عزیمت به منزل شخصی خود به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار