فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

خون شهدا امنیت‌آفرین است

سردار «گشتاسبی» با بیان اینکه خون شهدا امنیت‌آفرین است، گفت: امنیت و آسایش کنونی حاصل خون هزاران شهیدی است که با تقدیم جان خود آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۶۱۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲ - 26September 2023

خون شهدا امنیت‌آفرین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در مراسم یادواره 452 شهید این شهرستان که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن شهید نمکی این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران توانست تمام معادلات بین‌المللی را بر اساس فرموده امام (ره) تغییر دهد. در جهان و در تاریخ اسلام هیچ موقعیتی نبوده که بعد از انقلاب پیامبر اکرم (ص)، یک انقلابی دیگر شکل بگیرد که معادلات دنیا را تغییر دهد مگر انقلاب اسلامی که نشات گرفته از انقلاب پیامبر اکرم (ص) بوده است،

وی افزود: اگر امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم و انقلاب اسلامی همه قله‌های جهان را در نوردیده و موجی از پیشرفت را ایجاد کرده است، در سایه امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده که به مزاج دشمنان خوش نمی‌آید.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: خون‌های زیادی به پای امنیت و اقتدار میهن ریخته شده و همه باید قدردان خون شهدا و امنیت کنونی باشیم.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های انقلاب اسلامی همه مستکبران را پریشان کرده است، خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای ساقط کردن نظام اسلامی به کار گرفته و روزی نیست که معاندان برای ریشه‌کنی کردن این نظام برنامه‌ای نداشته باشند اما به برکت خون شهدا، همواره با شکست مواجه هستند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان با ذکر اینکه نظام جمهوری اسلامی حقانیت را در جهان به اثبات رسانده است، عنوان کرد: امروز ما در دو جبهه می‌جنگیم؛ جبهه‌ حق که تلاشش، کوشش و مجاهدت در این مسیر برای حاکمیت اسلام ناب است و در مقابل جبهه کفر است که امروز به لطف خدا و همراهی مردم و مسئولان دلسوز، مسیرها را به سرعت طی می‌کنیم.

وی اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند مسیر حق را از صحنه روزگار محو کنند اما به برکت این انقلاب، جمهوری اسلامی ایران با رسای بلند در مسیر نورانی خود به قله‌های موفقیت دست خواهد یافت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تزریق روحیه امید و امیدآفرینی را مهمترین نیاز امروز جامعه دانست و ابراز داشت: امروز همه مکلف هستیم که اجازه ندهیم مسئله ناامیدی در جامعه مطرح شود، باید تمام تلاش خود را در جهت سربلندی و عزت انقلاب اسلامی به‌کار گیریم.

سردار گشتاسبی اضافه کرد: تزریق امید در جامعه، در همه ارکان، سطوح و لایه‌های جامعه بسیار مهم و ضروری است، می‌توانیم با خدمت‌گزاری و خدمت‌رسانی زمینه این امر مهم را فراهم کنیم.

وی برگزاری یادواره‌ شهدا را فرصت و توفیقی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: ما همواره خودمان را مکلف به حضور در مراسم شهدا دانسته و نام، یاد و مسیر شهدا همواره ماندنی و ادامه دارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه خون شهدا امنیت‌آفرین است، تصریح کرد: امنیت و آسایش کنونی حاصل خون هزاران شهیدی است که با تقدیم جان خود آرامش را برای ما به ارمغان آورده و باعث شده که امروز 2 هزار نفر در این یادواره شهدای سروآباد دور هم گرد آمده و مراسم بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار