فرماندار شهرستان سروآباد:

عزت و پایداری ما به برکت خون پاک شهدا است

«زارعی» با تأکید بر ضرورت ادامه راه شهدا برای حفظ انقلاب گفت: اگر امروز ما در جهان حرفی برای گفتن داشته و عزتمند و با افتخار زندگی کرده و دارای عزت و پایداری هستیم، به برکت خون پاک شهدای والامقام است.
کد خبر: ۶۱۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴ - 26September 2023

عزت و پایداری ما به برکت خون پاک شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حسن زارعی» فرماندار شهرستان سروآباد در یادواره ۴۵۲ شهید گلگون‌کفن شهرستان سروآباد که با حضور مسئولان استانی، شهرستانی، خانواده‌های معظم شهدا و استقبال بی نظیر مردم شهید پرور این شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی امروز ما قدرشناس کسانی هستیم که مظهر اقتدار، عزت و افتخار هستند که همانا شهدای گرانقدر و والامقام هستند.

وی افزود: شهدای انقلاب اسلامی برای آنکه خون در شریان‌های انقلاب اسلامی جریان پیدا کند و انقلاب ضعیف نشود، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و شربت شیرین شهادت را نوشیدند.

فرماندار شهرستان سروآباد با تأکید بر ضرورت ادامه راه شهدا برای حفظ انقلاب خاطرنشان کرد: اگر امروز ما در جهان حرفی برای گفتن داشته و عزتمند و با افتخار زندگی کرده و دارای عزت و پایداری هستیم، به برکت خون پاک شهدای والامقام است.

وی بیان کرد: اگر امروز ما در جهان حرفی برای گفتن داریم و عزتمند و افتخار زندگی می‌کنیم، به برکت خون پاک شهدای والامقام است.

زارعی گفت: پاسداشت جانفشانی‌های شهدا و فراموش نکردن آن‌ها سرلوحه کار ماست و در این مسیر هیچ کوتاهی نخواهیم کرد.

در پایان این مراسم به رسم یادبود و با اهدای لوح تقدیر از خانواده‌های معظم شهدای شهرستان سروآباد قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار