امام جمعه روستای پایگلان:

سروآباد شهیدان زیادی را تقدیم نظام اسلامی کرده است

ماموستا «مولودی» گفت: مردم شهرستان سروآباد سزاوار خدمات بیشتر از سوی نظام هستند چرا که این شهرستان شهیدان زیادی را تقدیم نظام اسلامی کرده است.
کد خبر: ۶۱۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ - 20August 2023

سروآباد شهیدان زیادی را تقدیم نظام کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «جواد مولودی» امام جمعه روستای پایگلان در یادواره شهدای این روستا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: مردم شهرستان سروآباد سزاوار خدمات بیشتر از سوی نظام هستند چراکه این شهرستان شهیدان زیادی را تقدیم نظام کرده است. 

وی افزود: با وجود شهدای گرانقدر متأسفانه در روستای پایگلان خدمات چشم‌گیری انجام نشده و این منطقه با مشکلاتی از جمله نبود آب شرب مواجه است. 

امام جمعه روستای پایگلان گفت: سالانه در شهرستان سروآباد یاداوره شهدا و مناسبت‌های زیادی برگزار و در همه جلسات دغدغه‌های مردم بیان شده اما تنها از سوی مسئولان وعده‌ و وعید به جا مانده است.  

ماموستا مولودی با اشاره به رسالت بنیاد علوی در امر محرومیت‌زدایی عنوان کرد: متأسفانه علی‌رغم پیگیرهای مکرر این مهم به صورت کامل انجام نشده است. از متولیان انتظار می‌رود که روستای ما را دریابند.

در پایان این مراسم به رسم یادبود و تقدیر از سال‌ها صبر و گذشت، از خانواده‌های معظم شهدای این روستا تجلیل شد.

روستای پایگلان مرکز دهستان پایگلان و از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد در استان کردستان است که در 40 کیلومتری جنوب شرق شهر سروآباد و حد فاصل شهرهای سروآباد و کامیاران و 20 کیلومتری جاده اصلی مریوان - سنندج واقع شده و فاصله آن تا سنندج مرکز استان 90 کیلومتر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها