مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی:

برگزاری یادواره‌ شهدا در راستای جهاد تبیین ضروری است

ماموستا کریمی با بیان اینکه برگزاری این یادواره‌ها در راستای جهاد تبیین ضروری است، گفت: با حفظ ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب دشمنان نمی‌توانند با تحریف واقعیت‌ها و دروغ‌پراکنی به اهداف پلید خود دست یابند.
کد خبر: ۶۱۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰ - 28August 2023

برگزاری یادواره‌ شهدا در راستای جهاد تبیین ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 47 شهید بخش سیاه منصور از توابع شهرستان بیجار امشب با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

ماموستا عبدالاسلام کریمی مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، هدف از برگزاری این یادواره را انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروزی و جوانان دانست و اظهار داشت: شهدا با تقدیم خون خود امنیت، عزت و اقتدار کنونی را برایمان به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های کردستانی عزیزترین فرزندان خود را در راه انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند، افزود: در بخش سیاه منصور شهرستان بیجار جوانان غیرتمندی از هر عقیده و تفکری با لبیک گویی به فرمان مقتدا و رهبرشان امام خامنه‌ای در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و جان خودشان را برای حفظ دین، اسلام، کشور و ناموس تقدیم کردند.

وی ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه‌های دشمنان را وظیفه همگانی دانست و تصریح کرد: با حفظ ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب دشمنان نمی‌توانند با تحریف واقعیت‌ها و دروغ‌پراکنی به اهداف پلید خود دست یابند.

مشاور رئیس‌جمهور با ذکر اینکه برگزاری این یادواره‌ها در راستای جهاد تبیین ضروری است، عنوان کرد: طبق کلام قرآن شهدا زنده و نزد خداوند جایگاه والایی دارند. باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه منش، سبک زندگی، فداکاری، مقاومت، شجاعت، شهامت و رشادت شهدا را برای نسل جوان امروزی تبیین‌ کنیم.

ماموستا کریمی‌ با بیان اینکه شهدا جزو سرمایه‌های حیاتی ملت، قهرمانان واقعی و برای همه ما الگو هستند، یادآور شد: تا زمانی که در مسیر شهدا و پاسداشت خون این عزیزان گام برداریم، احدی نمی‌تواند به اقتدار کنونی‌مان خدشه وارد کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار