سرپرست معاونت سیاسی ملایر:

ترویج فرهنگ فرزندآوری باید یک ارزش اجتماعی تلقی شود

«وفایی‌زاده» گفت: ترویج فرهنگ تکثر و تعدد فرزند باید یک ارزش اجتماعی تلقی شده ضمن فرهنگ سازی در این زمینه دستگاه‌های پای کار تشویق و دستگاه‌های که اهمال دارند توبیخ شوند.
کد خبر: ۶۶۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۹ - 14May 2024

ترویج فرهنگ فرزندآوری باید یک ارزش اجتماعی تلقی شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «مسعود وفایی‌زاده» سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری ویژه ملایر در جلسه ستاد جوانی جمعیت شهرستان ملایر با اشاره به ضرورت هم افزایی فعالان با سازمان‌ها، هوشیار سازی نخبگانی و جبهه سازی موثر منطبق بر زیست بوم شهرستان در باب امر مهم جوانی جمعیت، اظهار داشت: کنشگران فعال باید شناسایی، تربیت و به کار گرفته شوند تا اهداف عالی نظام اسلامی در این زمینه محقق شده و از هرکجا ضرر را متوقف کنیم منفعت است.

وی افزود: بحران جمعیت منافع کشور را به خطر جدی می‌اندازد، دشمنان و پیاده نظام آنها در زمینه اخلال در فرهنگ جامعه ما بسیار فعال هستند و فرهنگ‌های مخربی نظیر تک فرزندی سوغات همین فرهنگ است.

سرپرست معاونت سیاسی ملایر تصریح کرذ: آثار زیان بار هرگونه اهمال و کوتاهی در آینده به بدترین شکل خود را نشان خواهد داد و در سایه نگاه ویژه دولت مردمی سیزدهم و قانون جوانی جمعیت بهترین فرصت فراهم است تا در این حوزه با قدرت ورود و فعالیت کنیم.

وی متذکر شد: ترویج فرهنگ تکثر و تعدد فرزند باید یک ارزش اجتماعی تلقی شده ضمن فرهنگ سازی در این زمینه دستگاه‌های پای کار تشویق و دستگاه‌های که اهمال دارند توبیخ شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار