معاون موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب به دفاع پرس خبر داد:

تلاش برای چاپ «سیاه مست سایه تاک»/ اسفندقه به نمایشگاه کتاب می‌آید

«سیاه مست سایه تاک»مجموعه قصیده‌ی است که امیدواریم مراحل اخذ مجوز آن به زودی طی شود تا بتوانیم به زودی آن را چاپ کنیم.
کد خبر: ۸۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ - 30April 2016

تلاش برای چاپ «سیاه مست سایه تاک»/ اسفندقه به نمایشگاه کتاب می‌آید

«مصطفی سپیدهرو» معاون موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب در گفتوگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس از تلاش این موسسه فرهنگی برای اخذ مجوز انتشار مجموعه قصیدههای «مرتضی امیری اسفندقه» شاعر کشورمان خبر داد و گفت: مجموعه قصایدی که قرار است از «مرتضی امیری اسفندقه» به چاپ برسد در مرحله انجام مراحل مجوز از سوی وزارت ارشاد است.

وی با اشاره به اسم این مجموعه شعر اظهار داشت: «سیاه مست سایه تاک» نام این مجموعه قصیده است که امیدواریم مراحل اخذ مجوز آن به زودی طی شود تا بتوانیم به زودی آن را چاپ کنیم.

سپیدهرو در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که این روند ممکن است تا چند روز آینده سپری شود تا کتاب در نمایشگاه حاضر شود، گفت: ما سعی خودمان را برای رساندن کتاب به نمایشگاه انجام می دهیم و اگر وزارت ارشاد مجوز بدهد ما مشکلی برای حضور در نمایشگاه نخواهیم داشت و انشالله به نمایشگاه خواهد رسید.

معاون موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب تصریح کرد: مرتضی امیری اسفندقه یکی از شاعران خوب و توانای قصیده سرای عصر حاضراست که در این حوزه از تخصص بالایی برخوردار است.

وی درباره دیگر تازه های چاپ این موسسه عنوان کرد: یکی دیگر از مجموعه شعرهایی که به تازگی از سوی موسسه شهرستان ادب به چاپ رسیده است مجموعه نیمایی های «علی داوودی» است که در 80 صفحه به چاپ رسیده است و در نمایشگاه عرضه می شود.

سپیدهرو خاطر نشان کرد: شعر نیمایی سال ها بود که به حاشیه رفته بود و امروز اوضاع ان نسبت به گذشته بهتر است. موسسه شهرستان ادب برای احیای آن تلاش خواهد کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار