محمود صلاحی:

نباید قانع شویم/ اگر به تعداد مسلمانان کتاب نوشته شود کم است

«محمود صلاحی» رئیس «سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران» گفت: ما نباید به کم قانع شویم اگر به تعداد مسلمانان کتاب نوشته شود کم است.
کد خبر: ۸۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ - 07May 2016

نباید قانع شویم/ اگر به تعداد مسلمانان کتاب نوشته شود کم است

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین رونمایی از جلد چهارم کتاب «مدیریت اسوه نظام واره فرهنگی جامعه» از «محمود صلاحی» که به همت اندیشه کده مدیریت «اسوه» به چاپ رسید و امروز در سالن سرای اهل قلم نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد.

«محمود صلاحی» رئیس «سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران» با اشاره به جایگاه مهم مسجد در جامعه اسلامی اظهار کرد: هیچ نهادی در جهان اسلام مهمتر از مسجد نیست.

وی در ادامه با تاکید بر جایگاه خانواده افزود: باید طرح خانواده را در دستور کار قرار دهیم و در راستای اجرایی کردن آن، همت به خرج دهیم. در خانواده مسائل مهمی وجود دارد که پرداختن به آن پیوندهای زناشویی را مستحکم می کند.

صلاحی تصریح کرد: زنها باید مردها و مردها زنها را خوب بشناسند، تا یک زندگی پایه دار شکل بگیرد. برای نهادینه کردن این شناخت مسجد می تواند محوریت قرار گیرد و نقش ایفا کند.

وی عناون کرد: اگر مدیریت اسلامی را رعایت نکنیم، مدیریت اسلامی را برای ما تعریف خواهند کرد.

«صلاحی» با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری گفت: نشنیدهاید که امام خمینی(ره) فرمودند اسلام آمریکایی و مقام معظم رهبری شیعه انگلیسی را معرفی کردند این ها نمونه مدیریت غیر اسلامی هستند. اگر مدیریت اسوه را تعریف نکنیم برایمان تعریف خواهند کرد که نمونه آن داعش میشود که برای تخریب آثار اسلام و بزرگان و قبور مطهر ائمه دست به کار میشود.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بیان کرد: آمریکا موسسات وسیع پژوهشی زیادی را تاسیس کرده است که با حوصله زیاد در حال مطالعه کردن ابعاد مختلف زندگی ما میباشند که نتیجه آن امروز در منطقه وجود دارند آمریکاییها پادزهر ما را ساختهاند.

وی در پایان گفت: ما نباید به کم قانع شویم اگر به تعداد مسلمانان کتاب نوشته شود کم است.

نظر شما
پربیننده ها