رحیم مخدومی در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد

کتابی که نخوانده مشتری آن شدم

مدیر عامل انتشارات رسول آفتاب درباره یکی از کتاب‌های دفاع مقدسی گفت: این کتاب حاوی خاطرات جالبی است که پیشنهاد می کنم علاقه‌مندان به ادبیات دفاع مقدس آن را از دست ندهند.
کد خبر: ۸۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ - 13May 2016

کتابی که نخوانده مشتری آن شدم

«رحیم مخدومی» مدیر عامل انتشارات رسول آفتاب و نویسنده ادبیات انقلاب در گفتوگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه کتاب گفت: نقل مکان نمایشگاه کتاب حرکت خوبی بود که امیدواریم مسئولین به بحث کیفیت نمایشگاه اهتمام ویژهی  داشته باشند تا در سالهای آینده این روند ادامه پیدا کند.

وی در پیشنهادی به مخاطبین و بازدیدکنندگان برای تهیه و خرید کتاب هدفمند در حوزه ادبیات داستانی گفت: کتاب«مگر چشم تو دریاست» کتابی است که محمدجواد کلاته نسخه عربی آن را نگاشته؛ که روایت یک مادر است. روایت مادر چهار جوان برومندِ یکی از یکی گیراتر، که روزگاری از زیر قرآن ردشان کرد، آب پشتشان ریخت و از آنها دل کَند. این کتاب روایت خانواده شهیدی است که چهار فرزندش در راه اسلام شهید شدند. این خانواده یکی از خانوادههایی است که مقام معظم رهبری چندین بار از آنها دیدن کرده است؛ که تقریبا جزء معدود خانوادههایی است که به این اندازه مورد توجه ایشان بوده است.

مدیر عامل انتشارات رسول آفتاب اثر برگزیده جشنواره مردمی رسول آفتاب را بهعنوان پیشنهاد دوم برای مطالعه معرفی کرد و عنوان کرد: «حرفهای در گوشی» منتخبی است از آثار رسیده به جشنواره مردمی رسول آفتاب که نویسندگان جوان و رویشهای جدید انقلاب اسلامی بیشترین آثار آن را نوشته اند.

مخدومی گفت: این مجموعه منتخبین ادبیات انقلاب در پنجمین دوره از مسابقه رسول آفتاب است که به لحاظ کیفی سطح بالایی دارد که خواند آن از این جهت که موضوع مدافعان حرم، نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی، حادثه منا، مسئله فلسطین، فتنه 88 و نفوذ را دارد حرف روز است.

وی در سومین پیشنهاد خود گفت: می خواهم آخرین پیشنهادم را به کتابی مختص دهم که خودم هنوز آن را نخوانده ام و نخوانده مشتری آن هستم. کتاب خاطرات رهبر معظم انقلاب از دفاع مقدس که جاهای مختلف نقل کردند به نظرم جذابیت دارد و خودم هم البته هنوز موفق به دیدن و مطالعه آن نشده ام؛ اما این کتاب حاوی خاطرات جالبی است که پیشنهاد می کنم علاقهمندان به ادبیات دفاع مقدس آن را از دست ندهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار