یادواره شهدای معبر نشینان نور تصویرگر افتخارات شهدای تخریب‌چی شد

یادواره شهدای معبر نشینان نور ویژه بزرگداشت شهدای گردان تخریب لشکر ۳۳ المهدی (عج) استان فارس برگزار شد و با زبان هنر تئاتر افتخارات شهدای تخریب‌چی را به تصویر کشید.
کد خبر: ۶۶۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱ - 04May 2024

یادواره شهدای معبر نشینان نوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، یادواره شهدای معبر نشینان نور ویژه بزرگداشت شهدای گردان تخریب لشکر ۳۳ المهدی (عج) استان فارس در امام زاده اسماعیل (ع) شهر فسا با حضور رزمندگان، ایثارگران، سردار «لطف‌الله یداللهی» جانشین لشکر ۳۳ المهدی (عج) در دوران دفاع مقدس و سردار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس برگزار شد.

در این مراسم فاخر، سبک زندگی شهدا و روایت هایی از دلاور مردی های رزمندگان تخریب چی با استفاده از هنر تئاتر به نمایش گذاشته شد و حضور پرشور مردم به گونه ای بود که منجر به تکمیل ظرفیت در محل برگزاری یادواره شد و پیکر مطهر شهید «سید علاءالدین اسدپور» از شهدای تازه تفحص شده استان فارس نیز زینت بخش این محفل نورانی بود.

نمایشگاه هایی از ادوات نظامی، گروهان تخریب و انفجارات تیپ انصارالحجه(عج) و ایستگاه صلواتی برپا شده بود تا عاشقان و دلدادگان شهدا بتوانند با ابزار های نظامی و چگونگی فعالیت گردان تخریب آشنا شوند.

سردار «یداللهی» نیز در بخشی از این مراسم ضمن تشکر از کادر اجرایی این یادواره معنوی، به تشریح عملکرد رزمندگان در دوران دفاع مقدس پرداخت و همچنین از برگزاری سلسله یادواره شهدای لشکر ۳۳ المهدی (عج) در راستای دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس خبر داد.

گفتنی است، یادواره شهدای معبر نشینان نور از ساعت ۱۶ آغاز و تا بعد از نماز مغرب و عشا ادامه داشت که خاطره گویی رزمندگان پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها