تبریزی در تبیین نامه دوم رهبری:

اسلام هراسی دلیل نامه رهبری به جوانان غربی/ نامه دوم رهبری، حاصل به ثمر نشستن نامه اول است

پژوهشگر دینی گفت: صدور نامه دوم، نشان می‌دهد نامه اول رهبر انقلاب به جوانان غربی با موفقیت همراه بوده چرا که امروز شاهدیم موجی از این جوان‌ان با پیام رهبر کشورمان از تبلیغات رسانه‌های غرب که علیه اسلام شایعه پراکنی می‌کنند و اسلام هراسی را در دنیا رواج می‌دهند؛ فاصله گرفته‌اند.
کد خبر: ۶۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ - 08December 2015

اسلام هراسی دلیل نامه رهبری به جوانان غربی/ نامه دوم رهبری، حاصل به ثمر نشستن نامه اول است

علی تبریزی پژوهشگر دینی در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، در تبیین نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی گفت: صدور نامه دوم، نشان میدهد نامه اول رهبر انقلاب به جوانان غربی با موفقیت همراه بوده چرا که امروز شاهدیم موجی از این جوانان با پیام رهبر کشورمان از تبلیغات رسانههای غرب که علیه اسلام شایعه پراکنی میکنند و اسلام هراسی را در دنیا رواج میدهند؛ فاصله گرفتهاند.

وی ادامه داد: ارسال نامه دوم رهبر انقلاب از نظر دیپلماتیک نیز بسیار سنجیده بود؛ امروز دنیا در برابر تبلیغات رسانهای بیاعتماد شده و تروریسم که به عنوان "درد مشترک" در نامه رهبری به آن اشاره شد امروز در حال جهانی شدن است؛ با این وصف کشورهای غربی که خود مولد رعب و ترور در دنیا هستند این دگرکشی به سوی خودشان بازگشته است.

این پژوهشگر دینی بیان کرد: دنیا برایش مشخص کرده که غرب همگان را فریب می دهد و برخورد دوگانه آنها با بحث تروریسم دنیا را هوشیار کرده چرا که از سویی کشتار علیه مسلمانان در سوریه و غرب آسیا از نظر مولدان تروریسم در جهان بیاشکال شمرده میشود ولی وقتی دست پروردههای این افکار پلید به جان کشورهای غربی میافتند این عمل شنیع شمرده میشود.

تبریزی از لزوم نامه نگاری رهبر معظم انقلاب پس از ایجاد موج اسلام هراسی در دنیا گفت: پس از اینکه غرب موج اسلام هراسی در دنیا را کلید زد رهبر معظم انقلاب نیز باب تعامل با جوانان غربی را از طریق نامه ابتدایی باز کردند تا به آنها گوشزد کنند تبلیغات رسانههای غربی علیه اسلام بیپایه و اساس است و در نامه دوم ایشان حقیقت خشونت پنهان یعنی تروریسم را با ادبیات ساده در خدمت جوانان غربی قرار دادند.

وی درتاکید این موضوع که نامه رهبری خطاب به جوانان غربی نوشته شده گفت: اینکه نامه خطاب به جوانان نوشته شده قطعا فکر و ایده خاصی از جانب رهبر انقلاب وجود داشته؛ جوانها در هر جامعهای اهل تحقیق و تفحص هستند. این قشر ذهن فعالی دارند که اگر در موضوعی به نتیجه برسند میتوانند شرایط جامعه را با خود همراه کنند ولی افرادی که سن بیشتری دارند و با طرز فکر خاصی خو گرفته اند کمتر تمایل به تغییر وضعیت موجود خود دارند و کمتر به دنبال حق و حقیقت می روند.

این پژوهشگر دینی بیان کرد: هیچ نیرویی نمیتواند جلوی گسترش نور الهی را بگیرد؛ امروز با توجه به شرایطی که در دنیا ایجاد شده پازلهای ظهور یکی یکی ایجاد می شود یعنی مقدمات ظهور را قرار است خود ما کامل کنیم چرا که حکومت امام زمان تنها برای شیعیان ایجاد نمیشود بلکه برای تمام جهان تشکیل میشود و این خواسته(ظهور منجی) باید برای تمام مردم در دنیا وجود داشته باشد و این خواسته به جز از طریق حکومت شیعه و نایب ایشان صورت نمیپذیرد.

تبریزی ادامه داد: تمام ترس غرب از اسلام ناب محمدی است در غیر این صورت اسلامی که در کنج منزل و با بیتوته علما باشد هیچ کاری ندارند چرا که اسلام با تفکر سیاسی و جهان شمول بدونش شناخته میشود لذا غرب هم در پی کلید زدن پروژههایی در راستای جلوگیری گسترش تفکر اسلام ناب محمدی هستند.

وی تصریح کرد:  دنیای غرب مجبور است برای پیاده کردن اهداف خود، چهره اسلام را در دنیا مخدوش کنند و همچنین مبدا و منشا اسلام ناب را از ریشه زخمی کنند و این تنها با "نفوذ" اتفاق می افتد و مسلمانان را تهی کنند وبه جز پوستهای از دین باقی نگذارند در این صورت یک مسلمان فردی می شود که به جای دغدغه دین به ظواهر، تجملات، اباهه گری و به روزمرگی میپردازد.

این پژوهشگر دینی خاطر نشان کرد: فردی که اصالت خود را از دست میدهد در هر دین و مسلکی که باشد، اگر هم بخواهد دیگر نمی تواند کاری انجام دهد نه می تواند فکری صادر کند و نه می تواند مولد افکار نویی باشد این بهترین راه است که دنیای غرب با پروژه نفوذ میتواند به اهداف خود دست پیدا کند.

نظر شما
پربیننده ها