نعیمی به دفاع پرس خبر داد:

نامه رهبری به جوانان اروپایی تاکتیک مبارزه با اسلام هراسی است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: رهبر معظم انقلاب به خوبی برای بار دوم به روشنگری جوانان و آحاد مردم اروپا از طریق نامه خود پرداختند تا شفاف سازی ایشان باعث شود تبلیغات رسانه‌های غربی علیه اسلام تاثیر کمتری داشته باشد.
کد خبر: ۶۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ - 01December 2015

نامه رهبری به جوانان اروپایی تاکتیک مبارزه با اسلام هراسی است

مصیب نعیمی کارشناس مسائل سیاسی در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس درباره دومین نامه مقام معظم رهبری در سال گذشته به جوانان اروپایی گفت: هر دو نامه مقام معظم رهبری اگرچه مخاطب یکسانی دارد اما در پیام جدید ایشان که همچون بار گذشته در جهت روشنگری است ولی اهداف و فرآیندهای جدیدی به همراه خود دارد.

وی ادامه داد: ایشان در نامه خود در درجه اول جوانان اروپایی را مخاطب قرار دادهاند؛ چرا که این گروه از مخاطبان بدون هیچ زمینه سازی فکری و بسط اعتقادی با فکر باز و با منطق تحلیل میکنند و با فطرت پاک خود امور را رصد میکنند و سره را از ناسره تشخیص میدهند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: شناساندن جوانان غربی و روشنگری آنها نسبت به اسلام ناب محمدی در برابر شرایط بحرانی و وضعیت نامطلوبی که امروز دنیای غرب به اسم اسلام آمریکایی و تروریسم در دنیا جا انداخته؛ از نکات بارز نامه ایشان به جوانان اروپایی است.

وی تروریسم را دست مایه دنیای غرب دانست و بیان کرد: شناسایی تروریسم و مفهوم سازی آن از آنچه که رسانههای غربی برای مردمشان تصویر سازی کردهاند بسیار متفاوت است چرا که تروریسمی که غرب از آن دم می زند خود نوعی طراحی و مدلی است که برای رسیدن به اهدف خود در دنیا از آن استفاده می کنند.

نعیمی اظهار داشت: گروههای تکفیری و داعش خود، از دل التقاط لیبرالیستی دنیای غرب سر برآورده است که امروز دامنه تصاحب آن به طور نامحسوس غرب آسیا را به سمت خود معطوف کرده است و همواره با ابراز تروریسمی سعی میکند مسلمانان را در برابر یکدیگر جلوه دهد.

وی ادامه داد: غرب که خود سازنده و حامی این تروریستها در دنیا است؛ امروز مدعی مبارزه با آن نیز شده که این خود دروغ بزرگی است و رهبر معظم انقلاب به خوبی برای بار دوم به روشنگری جوانان و آحاد مردم اروپا از طریق نامه خود پرداختند تا شفاف سازی ایشان باعث شود تبلیغات رسانههای غربی علیه اسلام تاثیر کمتری داشته باشد.

نظر شما
پربیننده ها