افقهی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مخاطبان نامه رهبری تنها جوانان اروپایی نیستند/ باید بر روی کدها و رموز نامه دوم رهبری کار شود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: این نامه پیام ارزشمندی برای تمامی بشریت است و نباید به زودی از آن غافل شد، چرا که از طریق شفاف سازی این رساله، جوانان اروپایی متوجه خواهند شد که تروریسم، ساخته دولت های اروپایی است و امروز این دست پرورده به آنها بازگشته است.
کد خبر: ۶۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۳ - 06December 2015

مخاطبان نامه رهبری تنها جوانان اروپایی نیستند/ باید بر روی کدها و رموز نامه دوم رهبری کار شود

سید هادی سید افقهی کارشناس مسائل سیاسی، در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس در واکاوی دومین نامه رهبری به جوانان اروپایی گفت: این نامه ابعاد و مضامین گستردهای هم از نظر تنوع مطالب و هم از نظر عمق معنایی برای جوانان اروپایی به همراه دارد. مقام معظم رهبری این بار با اشارات و رهنمودهایشان به جوانان کشورهای غربی که از خلا معنویت رنج میبرند؛ کالبدشکافی دقیق و ظریفی از تروریسم در ابعاد بینالمللی و بومی و محلی ارائه کردند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با راهنمایی بسیار دقیق خود جوانان را برای دسترسی به منابع اصیل، شفاف و حقایق اسلامی رهنمون ساختند. شان نزول این نامه متناسب با رعب و وحشت فضایی که در اروپا ایجاد شد و مقایسه این فضای وحشت موقت و گذرا با سالیان سالی است که منطقه ما از ترس تروریسم و دست به دست دادن منظومه استکبار جهانی و قبیله بدوی آل عبدالوهاب ایجاد تشنج و رعب و هراس کردهاند و آنچه خود پروش دادهاند امروز به سمت خود بازگشته است.

این کارشناس مسائل سیاسی درباره خطاب نامه رهبری به جوانان گفت: این امر مهم که خطاب مقام معظم رهبری در نامه به جوانان است، کدها و رموزی دارد که باید روی آن دقت نظر ویژهای صورت پذیرد؛ البته این خطاب نه تنها برای جوانان اروپایی بلکه جوانان کشورمان را نیز دربرمیگیرد چرا که مسئله "نفوذ" که به خوبی رهبری به آن اشاره فرمودند اگر توجه کافی صورت نگیرد در دریای دور از دنیای انسانیت و غیر اخلاقی فرو خواهند رفت.

سید افقهی تصریح کرد: این نامه پیام ارزشمندی برای تمامی بشریت است و نباید به زودی از آن غافل شد چرا که از طریق شفاف سازی این رساله، جوانان اروپایی متجه خواهند شد که تروریسم ساخته حکام و دول اروپایی است و امروز این دست پرورده به شما بازگشت پیدا کرده است. چرا که کسی که باد میکارد طوفان درو میکند.

وی ادامه داد: جوانان غربی در یک بستر آلوده و دور از اخلاق و معنویت بزرگ شدهاند و از سویی دیگر وقتی به کشورهای مشرق زمین همچون سوریه میآیند و با تکفیریها برخورد میکنند که مدعی اسلام ناب هستند خشنتر هم میشوند.

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: وقتی جوانان غربی که از پایه اعتقادی و اخلاقی کافی برخوردار نیستد و با اسلام آمریکایی و تکفیری در شرق آشنا میشوند که این جوانها را به کشتار هموطنان خود هدایت میکند در واقع در راستای تکمیل شبکه تروریسمی غرب همت گماردهاند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار