مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان:

مهمترین فعالیت‌های سال گذشته بسیج خوزستان در حوزه محرومیت زدایی بود

سرهنگ موسوی گفت: خوزستان ۱۰ ماه از سال با مشکل گرما مواجه است از این رو ۲ هزارو ۲۰۰ کولر توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به نیازمندان اهدا و ۳۰ قرارگاه برای تعمیرات کولر فعال شد.
کد خبر: ۶۶۴۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷ - 02May 2024

مهمترین فعالیت‌های سال گذشته بسیج در حوزه محرومیت زدایی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سرهنگ پاسدار «اسلام موسوی» مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان امروز در نشست با رسانه‌های استان خوزستان، یکی از اقدامات اصلی بسیج سازندگی استان را خدمات مومنانه دانست و اظهار داشت: سال گذشته در سه عرصه فعالیت داشتیم که یکی از مهمترین فعالیت‌ها در حوزه محرومیت زدایی بود.

وی افزود: خوزستان ۱۰ ماه از سال با مشکل گرما مواجه است از این رو ۲ هزارو ۲۰۰ کولر توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به نیازمندان اهدا و ۳۰ قرارگاه برای تعمیرات کولر فعال شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۱۷۰ هزار بسته معیشتی، ۴۶ هزار بسته پوشک و ۱۱۵ هزار اقلام بهداشتی نیز به نیازمندان اهدا شد.

وی افزود: همچنین در سال گذشته یک هزار و ۲۳۴ سرویس جهیزیه توسط قرارگاه محرومیت زدایی و ۴۶ هزار و ۵۶۸ قلم نوشت افزار توسط گروه‌های جهادی و خیران تهیه و توزیع شد.

سرهنگ موسوی با اشاره به اقدامات مهم پیرامون اربعین گفت: مرز چذابه یکی از مرزهای پرتردد ایام اربعین است اما زیرساخت‌های کافی ندارد که قرارگاه سازندگی سه هزار کیلومتر راه را آسفالت، سه کیلومتر سایه‌بان و ۱۴۴ چشمه سرویس بهداشتی احداث کرده است ضمن این که ۲۱۵ موکب توسط سه هزار و ۵۰۰ جهادگر در ۲ مرز چذابه و شلمچه برپا شد.

 مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اقدامات مهم درخصوص مهار ریزگردها یادآور شد: یکی از مسائل مهم خوزستان موضوع ریزگردها است که بسیج سازندگی در سال‌های اخیر در قالب تفاهم نامه با منابع طبیعی و محیط زیست به این موضوع ورود کرده است.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای بسیج گفت: بسیج سازندگی سال گذشته ۶۴ برنامه تلویزیونی، ۶ قسمت پخش زنده، هشت برنامه رادیویی و هفت برنامه مجله خبری، یک هزار و ۵۰۴ خبر و ۳۵ مستند تولید کرده است.

سرهنگ موسوی با اشاره به احداث مسکن برای محرومین یادآور شد: ۲۰۵ واحد مسکونی، یک هزار و ۵۲۲ تعمیر و ۱۵۰ واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد احداث شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها