معاون پیشین وزیر دفاع آمریکا:

آمریکا سلاح‌هایی همچون تانک و تسلیحات ضدهوایی به مخالفان سوری خواهد داد

معاون پیشین وزیر دفاع آمریکا و پژوهشگر ارشد مرکز پیشرفت آمریکا تصریح کرد: آمریکا قصد دارد تسلیحات پیشرفته‌تری در اختیار مخالفان سوری قرار دهد.
کد خبر: ۱۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹ - 06April 2014

آمریکا سلاح‌هایی همچون تانک و تسلیحات ضدهوایی به مخالفان سوری خواهد داد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "لاری کرپ" معاون پیشین وزیر دفاع آمریکا در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره عربی گفت: تصور میکنم تمامی گروههایی که زیر مجموعه ارتش آزاد سوریه هستند، تسلیح شوند.

وی افزود: آنچه هم اکنون در آمریکا میگذرد این است که آمریکاییها، آموزش گروههایی را در اردن و لبنان آغاز کردهاند تا این افراد بتوانند تجهیزات جدید را به کار بگیرند. آمریکاییها این افراد را در گروههایی که هر یک از آنها متشکل از 600 عضو است آموزش میدهند.

 "لاری کرپ" ادعا کرد: کمکهایی که تا کنون آمریکا در اختیار مخالفان قرار داده است کمکهایی غیرکُشنده بوده است آمریکاییها هم اکنون در فکر این هستند که تسلیحاتی کُشنده در اختیار مخالفان قرار دهند. ممکن است آمریکا سلاحهایی همچون تانک و سلاحهای ضد هوایی در اختیار مخالفان قرار دهد.

وی در پایان گفت: آموزش مخالفان سوری به دست نیروهای آمریکایی و بویژه اعضای سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سازمان سیا) صورت میگیرد. نیروهای آمریکایی مخالفان سوری را در کشورهای همسایه سوریه آموزش خواهند داد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار