ناگفته‌هایی از رشادت‌های سوری‌ها در "کسب"

سرباز مجروح سوری با منفجر کردن خود، تکفیری‌های النصره را به درک واصل کرد

بدون تردید اگر تاکنون سوریه توانسته استوار بماند و همچنان به مبارزه خود با گروه‌های تروریستی بپردازد، نتیجه رشادت‌های سربازان این مرز و بوم است.
کد خبر: ۱۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶ - 04April 2014

سرباز مجروح سوری با منفجر کردن خود، تکفیری‌های النصره را به درک واصل کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، در کنار مبارزه ارتش سوریه با گروههای مسلح تکفیری که مناطق ریف شمالی لاذقیه را مورد حمله قرار دادند، اهالی این مرز و بوم نیز در مقابله با تکفیریها رشادتهای بسیاری چه در جبهههای نبرد مستقیم و چه در پشت جبهه به صورت غیر مستقیم از خود نشان دادند.

از مادران سوری گرفته که غذای فرزندان خود در جبهههای نبرد را تهیه میکردند و مردان و زنان جوانانی که به نیروهای ارتش در قالب نیروهای دفاع ملی ملحق شدند تا سربازانی که با گذشتن از جان خود برای دفاع از مرز و بوم خود به قلب تکفیریها زدند.

روایت شده که یکی از سربازان ارتش سوریه که در یکی از ساختمانهای شهرک مرزی "کسب" در مبارزه با گروههای تکفیری زخمی شده بود، هنگامیکه با ورود عناصر تکفیری به ساختمان مواجه میشود، بمبی را به خود میبندد تا به محض ورود تکفیریهای النصره آن را منفجر کند و با فدا کردن جان خود ۵ تروریست النصره را هم به هلاکت برساند.

این سرباز سوری "عبد الرحمن محمود" نام داشت، از اهالی روستای "کفر زیتا" در ریف ادلب که برای دفاع از کشور و خدمت به مردمش به صفوف ارتش سوریه ملحق شده بود.

بیتردید سوریه شاهد چنین از خود گذشتگیهایی است که پس از گذشت بیش از ۳ سال از جنگ گسترده علیه خویش هنوز استوار است و تسلیم تکفیریهای وهابی نشده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار