شب چهاردهم رمضان با افطاری ساده سر سفره شهدا؛

مهمان شهید میثم نظری شدیم

خبرگزاری دفاع مقدس که در هر یک از شب‌های ماه مبارک رمضان، افطار را مهمان سفره یکی از شهدا می‌شود، این بار مهمان منزل شهید "میثم نظری" شد؛ تا پدر و مادر این شهید والامقام از روحیه بسیجی تا توصیه های قبل از اعزام به سوریه شهید برای‌مان بگویند.
کد خبر: ۸۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲ - 20June 2016

مهمان شهید میثم نظری شدیم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، میثم نظری 21 دی ماه 94 در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حرم حضرت رقیه(س) طی عملیات مستشاری در سوریه توسط تروریستهای تکفیری به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید والامقام مفقود الاثر است.

خبرگزاری دفاع مقدس در نظر دارد در ایام ماه مبارک رمضان مهمان سفره شهدا باشد. سفره ای که این روزها نه فقط مردم ایران که حالا مردم عراق، افغانستان، یمن، سوریه، بحرین و... نیز در آن سهمی دارند. هر افطار بر سفره یکی از خانواده شهدا می نشینیم و با آنها همصحبت می شویم. سفره های ساده و به یادماندنی افطار در کنار خانوادههای شهدا شیرینتر میشود. شما هم هر روز به این مهمانی باشکوه دعوتید.

به همین جهت چهاردهمین روز از ماه مبارک رمضان در خدمت خانواده شهید "میثم نظری" رفتیم تا پای سخنان پدر و مادر شهید بنشینیم و از روحیه بسیجی تا توصیه های قبل از اعزام به سوریه شهید را برایمان بگویند. شرح این دیدار در آینده منتشر خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار