شب دوازدهم رمضان با افطاری ساده سر سفره شهدا؛

مهمان شهیدان عباس و حسین یکدله پور شدیم

خبرگزاری دفاع مقدس که در هر یک از شب‌های ماه مبارک رمضان، افطار را مهمان سفره یکی از شهدا می‌شود، این بار مهمان منزل شهیدان "عباس و حسین یکدله پور" شد؛ تا برادر و مادر این شهدای والامقام از روزهای که فرزندانش را راهی جبهه کرد تا لحظه وداع با پیکر عزیزانش را برای‌مان بگویند.
کد خبر: ۸۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴ - 18June 2016

مهمان شهیدان عباس و حسین یکدله پور شدیم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، عباس یکدله پور 9 اردیبهشت 61 در عملیات والفجر یک و حسین یکدله پور 8 آبان 61 در عملیات مسلم بن عقیل به درجه رفیع شهادت نائل آمد. فرزندان دیگر این خانواده نیز در دفاع از حرم آل الله به سوریه اعزام شدند.

خبرگزاری دفاع مقدس در نظر دارد در ایام ماه مبارک رمضان مهمان سفره شهدا باشد. سفره ای که این روزها نه فقط مردم ایران که حالا مردم عراق، افغانستان، یمن، سوریه، بحرین و... نیز در آن سهمی دارند. هر افطار بر سفره یکی از خانواده شهدا می نشینیم و با آنها همصحبت می شویم. سفره های ساده و به یادماندنی افطار در کنار خانوادههای شهدا شیرینتر میشود. شما هم هر روز به این مهمانی باشکوه دعوتید.

به همین جهت دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان در خدمت خانواده شهیدان "حسین و عباس یکدله پور" رفتیم تا پای سخنان مادر و برادر شهید بنشینیم و از روزهای که فرزندانش را راهی جبهه کرد و لحظه وداع با پیکر عزیزانش را برایمان بگویند. شرح این دیدار در آینده منتشر خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار