شب دوم رمضان با افطاری ساده سر سفره شهدا؛

مهمان شهید محمدرضا جبلی شدیم

خبرگزاری دفاع مقدس که در هر یک از شب‌های ماه مبارک رمضان، افطار را مهمان سفره یکی از شهدا می‌شود، در دومین شب، مهمان منزل شهید مدافع حرم "محمدرضا جبلی" شد؛ تا همسر این شهید از خاطرات و خصوصیات اخلاقی او و دلتنگی روزهای نبود همسر بگوید.
کد خبر: ۸۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵ - 08June 2016

مهمان شهید محمدرضا جبلی شدیم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، محمدرضا جبلی از کارمندان وزارت صنعت، معدن و تجارت در 16 اسفند ماه 95 داوطلبانه به سوریه اعزام شد. 12 فروردین ماه سال جاری با خانواده تماس گرفت و برای آخرین بار با آنها خداحافظی کرد. دو روز بعد در سوریه توسط نیروهای تکفیری وهابی مورد اصابت گلوله به پهلو قرار گرفت و به شهادت رسید. از این شهید بزرگوار سه فرزند دختر به نامهای فاطمه 18 ساله، زینب 8 ساله و خدیجه 15 ماهه به یادگار مانده است.

چهارشنبه 18 فروردین ماه خانواده و بستگان شهید با پیکر شهید خود در معراج الشهدای تهران وداع کردند و فردای آن روز پیکر مطهر شهید جبلی از مقابل درب منزلش واقع در سی متری جی تشییع و در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

خبرگزاری دفاع مقدس در نظر دارد در ایام ماه مبارک رمضان مهمان سفره شهدا باشد. سفره ای که این روزها نه فقط مردم ایران که حالا مردم عراق، افغانستان، یمن، سوریه، بحرین و... نیز در آن سهمی دارند. هر افطار بر سفره یکی از خانواده شهدا می نشینیم و با آنها همصحبت می شویم. سفره های ساده و به یادماندنی افطار در کنار خانوادههای شهدا شیرینتر میشود. شما هم هر روز به این مهمانی باشکوه دعوتید. به همین جهت دومین روز از ماه مبارک رمضان در خدمت خانواده شهید مدافع حرم "محمدرضا نجفی" رفتیم تا پای سخنان همسر و فرزندان شهید بنشینیم تا آنها از خاطرات و روزهای نبود پدر در خانه بگویند. شرح این دیدار در آینده منتشر خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها