شب سیزدهم رمضان با افطاری ساده سر سفره شهدا؛

مهمان شهید حسن رزاقی شدیم

خبرگزاری دفاع مقدس که در هر یک از شب‌های ماه مبارک رمضان، افطار را مهمان سفره یکی از شهدا می‌شود، این بار مهمان منزل شهید "حسن رزاقی" شد؛ تا همسر این شهید والامقام از روزهای حضور شهید در جبهه تا سوریه برای‌مان بگویند.
کد خبر: ۸۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲ - 19June 2016

مهمان شهید حسن رزاقی شدیم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حسن رزاقی متولد 1344 بازنشسته سپاه پاسداران جمهوری اسلامی سال گذشته به صورت داوطلبانه راهی سوریه شد و پس از 18 روز در تاریخ 14 بهمن 94 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید رزاقی در دوران دفاع مقدس حضور داشت و پس از پایان جنگ تحمیلی به عنوان نیروی تفحص مدتها مشغول شناسایی شهدا در مناطق عملیاتی جنوب بود. از او دو فرزند دختر و دو فرزند پسر به یادگار مانده است.

خبرگزاری دفاع مقدس در نظر دارد در ایام ماه مبارک رمضان مهمان سفره شهدا باشد. سفره ای که این روزها نه فقط مردم ایران که حالا مردم عراق، افغانستان، یمن، سوریه، بحرین و... نیز در آن سهمی دارند. هر افطار بر سفره یکی از خانواده شهدا می نشینیم و با آنها همصحبت می شویم. سفره های ساده و به یادماندنی افطار در کنار خانوادههای شهدا شیرینتر میشود. شما هم هر روز به این مهمانی باشکوه دعوتید.

به همین جهت سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان در خدمت خانواده شهید "حسن رزاقی" رفتیم تا پای سخنان همسر شهید بنشینیم و از روزهای حضور شهید در جبهه تا سوریه را برایمان بگویند. شرح این دیدار در آینده منتشر خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار