مدرس حوزه علمیه شهرستان اسفراین تاکید کرد؛

نهادینه کردن فرهنگ جوانی جمعیت در سطح جامعه

امینی فر گفت: نهادینه کردن فرهنگ جوانی جمعیت در سطح جامعه و حل مشکلات جوانان در زمینه‌های مختلف از مهمترین راهکارهای جوان سازی جمعیت است.
کد خبر: ۶۶۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱ - 27April 2024

جمعیت جوان، ثروت و سرمایه حیاتی کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام «محمد امینی فر» مدرس حوزه علمیه شهرستان اسفراین نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری به مناسبت هفته سلامت با سخنرانی با اهداف افزایش سطح آگاهی و ترویج فرهنگ افزایش جمعیت و فرزند آوری، اظهار داشت: موضوع جمعیت و فرزندآوری از مهمترین موضوعات و مسائل امروز در جامعه ماست؛ اگر بخواهیم در آینده دچار پیری جمعیت نشویم و کشور همچنان رشد و توسعه همه جانبه داشته باشد باید این مسئله را جدی بگیریم و برای آن برنامه ریزی دقیق داشته باشیم.

وی تصریح کرد: کشور ما سال‌های سال از جمعیت جوان برخوردار بوده و باید این ثروت حیاتی حفظ و تقویت شود متاسفانه در سال‌های اخیر روند باروری در کشور کاهش و شیب نزولی داشته که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

امینی فر با تأکید بر اینکه جمعیت یک مسئله حیاتی و امنیتی برای هر کشوری محسوب می‌شود، گفت: نهادینه کردن این فرهنگ در سطح جامعه و حل مشکلات جوانان در زمینه‌های مختلف از مهمترین راهکارهای جوان سازی جمعیت است.

در پایان از دختران محجبه و مادران جوان دارای سه فرزند و بیشتر که در برنامه حضور داشتند تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار