شب هفتم رمضان با افطاری ساده سر سفره شهدا؛

مهمان شهید حسن مومنی شدیم

خبرگزاری دفاع مقدس که در هر یک از شب‌های ماه مبارک رمضان، افطار را مهمان سفره یکی از شهدا می‌شود، این بار مهمان منزل شهید"حسن مومنی" شد؛ تا همسر و فرزندان این شهید والامقام از روزگار خود و روزهای حضور پدر در خانه برای‌مان بگویند.
کد خبر: ۸۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵ - 13June 2016

مهمان شهید حسن مومنی شدیم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حسن مومنی در سنین جوانی داوطلبانه به مناطق عملیاتی اعزام شد. او در سال 64 با لشکر محمدرسول الله (ص) در یک عملیات آبی - خاکی در ماموت عراق شرکت کرد و مجروح شد.

مومنی جانباز 25 درصد اعصاب و روان بعد از مجروحیت ازدواج کرد. از او دو فرزند دختر به یادگار مانده است. سرانجام در سال 1392 پس از تحمل سالها رنج و درد ناشی از مجروحیت به کاروان شهدا پیوست.

خبرگزاری دفاع مقدس در نظر دارد در ایام ماه مبارک رمضان مهمان سفره شهدا باشد. سفره ای که این روزها نه فقط مردم ایران که حالا مردم عراق، افغانستان، یمن، سوریه، بحرین و... نیز در آن سهمی دارند. هر افطار بر سفره یکی از خانواده شهدا می نشینیم و با آنها همصحبت می شویم. سفره های ساده و به یادماندنی افطار در کنار خانوادههای شهدا شیرینتر میشود. شما هم هر روز به این مهمانی باشکوه دعوتید.

به همین جهت هفتمین روز از ماه مبارک رمضان در خدمت خانواده شهید "حسن مومنی" رفتیم تا پای سخنان همسر و فرزندان شهید بنشینیم و از روزگار خود و روزهای حضور پدر در خانه برایمان بگویند. شرح این دیدار در آینده منتشر خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار