نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

کشف حجاب بی‌اهمیت کردن دین

آیت‌الله «فلاحتی» گفت: کسی‌که مرتکب کشف حجاب شده عملاً در حال دهن‌کجی به دین و ارتکاب علنی جرم و گناه و اشاعه فساد و بی‌بند و باری است و آرمان‌ها و باور‌های مردم را نیز به استهزاء می‌گیرد.
کد خبر: ۶۶۳۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۷ - 27April 2024

کشف حجاب دهن‌کجی به دین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز در مراسم تجلیل از فعالین اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) در سالن اجتماعات شهدای ناجا رشت ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی تلاشگران عرصه عفاف و حجاب اظهار داشت: باعث و بانی و متهمان بساط بی‌حجابی و کشف حجاب چند دسته هستند؛ گروهِ اول، اسکتبار جهانی و ایالات متحده هستند که ضدیت با دین و دین‌باوری دارند؛ گروهِ دوم نمایندگان آن‌ها در کشور‌های اسلامی از جمله ایران هستند که به صورت رسمی و با پازل‌چینی دقیق، فعالیت کرده و تلاش همه‌جانبه خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز کردند تا در سال ۱۴۰۱ شاهد ثمراتش باشند.

وی با بیان اینکه آشوب‌های سال ۱۴۰۱ تقریبا آغازِ عملیات چندین ساله دشمن بود و برنامه‌ریزی‌های لازم را نیز توسط عوامل اصلی شان انجام داده بودند افزود: گروهِ سوم، سمپاد‌های داخلی آن‌ها در سراسر کشور و منافقین هستند؛ آن‌ها که به‌نوعی زخم‌خورده‌اند و با دیدن کوچکترین شعله به دنبال فرصتی هستند تا بر دامنه آتش بیفزایند؛ گروهِ چهارم هم انسان‌هایی هستند که پایبندی به دین ندارند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه اصلاح سایر بستر‌ها در گرو اصلاح بستر‌های فرهنگی است تصریح کرد: انقلاب اسلامی در سایه تلاش و مجاهدت‌های فرهنگ‌دوستان، دین‌باوران و زنان و مردان متدین این مرز و بوم شکل گرفت و خدشه‌دار شدن عرصه فرهنگ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد.

امام جمعه رشت، کشف حجاب را دهن‌کجی به دین دانست و بیان کرد: کسی‌که مرتکب کشف حجاب شده عملاً در حال دهن‌کجی به دین و ارتکاب علنی جرم و گناه و اشاعه فساد و بی‌بند و باری است و آرمان‌ها و باور‌های مردم را نیز به استهزاء می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کاسه صبر نظام اسلامی در حال لبریز شدن است افزود: ما قبل از آشوب‌های سال ۱۴۰۱ و زمانی‌که هنوز بساط کشف حجاب نبود با تشکیل جلسات مختلف در حال برنامه‌ریزی روی مسائل حجاب و شل‌حجاب‌ها بودیم تا اینکه آشوب‌ها اتفاق افتاد و دشمن در سایه آشوب به‌دنبال میدان‌داری در کنارِ عرضه کردن پدیده شوم کشف حجاب بود، اما هدف اساسی‌تر آنان به تعبیر رهبری این بود که ملت ایران را به دورانِ فساد، تباهی و بساط مشروبات الکلی و... قبل از انقلاب برگردانند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه مسئولان دلسوز باید به موضوع عفاف و حجاب ورود کنند تصریح کرد: بعد از آشوب‌ها، در جلسات مختلف استانی، راه‌حل‌های مختلفی را پیرامون مقابله با پدیده کشف حجاب مطرح کردیم و نیروی انتظامی با کمک سپاه و بسیج به‌خوبی ورود کردند، اما پازل‌چینی دشمن هم دقیق بود و با برنامه جلو آمده بودند در عین حال که محاسبات‌شان درباره مردم غلط از آب درآمد.

آیت‌الله فلاحتی ادامه داد: ما قبل و بعد از آشوب‌ها همواره ساکت ننشسته‌ایم، اما عدم هماهنگی میان بعضی از سازمان‌ها و تشکل‌ها و نهاد‌ها گاهی مواقع آثار خوبی بر جای نمی‌گذاشت تا اینکه رهبری در خطبه عید فطر حجت را تمام کردند و فرمودند ما قصد نداریم مردم را به زور وادار به دینداری کنیم، اما در برابر ناهنجاری‌های موجود هم نمی‌توان سکوت کرد.
وی با اشاره به لزوم پایبندی افراد جامعه به قوانین جمهوری اسلامی عنوان کرد: جوانانِ این مرز و بوم برای حفظ ارزش‌ها و اجرای قوانین اسلام در این جامعه رفتند و شهید شدند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در پایان به ضرورت انجام کار تبلیغاتی بیشتر در حوزه حجاب با ذکر اهمیت حجاب و جرم بودن کشف حجاب تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار