معاون هماهنگ کننده فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع):

روحیه جهاد و شهادت در بین جوانان‌ ایران اسلامی نهادینه شده است

سرهنگ «کریمی» گفت: دشمنان همه تلاش خود را برای شکست کشور ما به کار می‌گیرند، اما غافل از این هستند که روحیه جهاد و شهادت در بین جوانان‌ ما و جوانان جبهه‌های مقاومت نهادینه شده و همگی تشنه جهاد و شهادت هستند.
کد خبر: ۶۶۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱ - 08May 2024

روحیه جهاد و شهادت در بین جوانان‌ ایران اسلامی نهادینه شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «کامران کریمی» معاون هماهنگ کننده فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) همدان در مراسم بزرگداشت سردار «تقی بهمنی» شهید سال استان همدان که در منطقه قراویز برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان در مقابل توانمندی‌های جمهوری اسلامی بسیار ناتوان و ضعیف شده‌‌اند و دیوانه وار تلاش می‌کنند با استفاده از جنگ ترکیبی جوانان ما را مستاصل کنند.

وی افزود: امروز دشمنان ایران اسلامی می‌دانند که در تصمیمات بین‌المللی یک طرف میز مذاکرات آنها جمهوری اسلامی است و در تصمیمات خود باید نقش اثرگذار جمهوری اسلامی را به خوبی ببینند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه دشمنان از پیشرفت‌های بی نظیر ایران اسلامی عصبانی‌اند و نمی توانند این همه پیشرفت را ببینند، متذکر شد: لذا همه تلاش خود را برای شکست کشور ما به کار می‌گیرند اما غافل از این هستند که روحیه جهاد و شهادت در بین جوانان‌ ما و جوانان جبهه‌های مقاومت نهادینه شده و همگی تشنه جهاد و شهادت هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار