در یادمان شهدای هویزه؛

مراسم چهل و دومین سالروز آزادسازی هویزه برگزار شد

مراسم گرامی‌داشت چهل و دومین سالروز آزادسازی هویزه با حضور مردم در یادمان شهدای هویزه برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸ - 08May 2024

مراسم چهل و دومین سالروز آزادسازی هویزه برگزار شدبه گزارش خیرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیین گرامی‌داشت چهل و دومین سالروز آزادی و فرار دشمن بعثی از هویزه قهرمان با حضور مردم، سادات و بزرگان عشایر عرب، بختیاری و بهمئی و مسوولان محلی و استانی در سالن ورزشی شهدای هویزه برگزار شد. 

در ابتدای این مراسم «ایاد مطوری» فرماندار هویزه با شکست ناپذیر دانستن شهرهویزه، به حاضران خیرمقدم گفت و گزارشی از خدمات دولت در شهرستان ارائه کرد. 

در ادامه این مراسم سرهنگ «حاتم عبیداوی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هویزه به تشریح خدمات بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی از منطقه پرداخت.

سخنران اصلی مراسم، آیت الله حسن زاده نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان، نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، هویزه را شهری پرافتخار در تاریخ و دوران معاصر دانست و اظهار داشت: جهاد، شهادت، فداکاری و ایثار از مهم ترین ارزش های این شهر مقاوم است که نتیجه اش پیروزی های عزیزان فلسطینی و شکست های پی در پی صهیونیست ها، آمریکایی ها و غربی ها در زمانه امروز است.

مداحی، شعرخوانی شاعران بومی، اجرای نمایش، برپایی غرفه های عرضه صنایع دستی و محصولات منطقه، استقرار اکیپ سازمان انتقال خون، توزیع بسته های کمک مؤمنانه و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از جمله شهیده سهام خیام از دیگر برنامه های این مراسم بزرگداشت بود. 

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار