امام جمعه سرپل‌ذهاب در یادواره شهدای بازی دراز:

شهیدان با اهدای خون خود عزت و امید را برای کشورمان به ارمغان آوردند

حجت‌الاسلام «ساداتی‌نژاد» گفت: شهیدان با اهدای خون خود امنیت، آرامش و اقتدار را برای مردم این سرزمین رقم زدند و عزت و امید را برای کشورمان به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۶۶۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶ - 08May 2024

امام جمعه سرپل‌ذهاب: شهیدان با اهدای خون خود عزت و امید را برای کشورمان به ارمغان آوردندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی ساداتی‌نژاد» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب شامگاه (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات بازی‌دراز در حرم احمد بن اسحاق(ره) اظهار داشت: شهیدان با اهدای خون خود امنیت، آرامش و اقتدار را برای مردم این سرزمین رقم زدند و عزت و امید را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: عشق، ارادت و محبت اهل‌بیت(ع) در قلب و روح مردم ایران نهادینه شده است که سلمان فارسی نمونه یک ایرانی ارادتمند به ساحت پیامبر اکرم(ص) و اهل‌بیت(ع) است که ارزش‌های الهی و انسانی در این سحابه وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ساداتی‌نژاد گفت: شهرستان سرپل‌ذهاب و ارتفاعات بازی‌دراز قدمگاه شهیدان است و امشب در جوار حرم احمدابن اسحاق(ره) از وکلای امام حسن عسکری(ع) جمع شده‌ایم تا با آرمان‌های مقدس شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کنیم.

وی ادامه داد: از تمام دست‌اندرکاران استان کرمانشاه و شهرستان سرپل‌ذهاب برای برگزاری با شکوه رویداد معنوی و فرهنگی صعود به ارتفاعات بازی‌دراز و تجدید میثاق با شهدا تشکر و قدردانی می‌کنیم.

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب افزود: شهید حسن تهرانی‌مقدم با ایمان و تقوای خود مسیری را در صنعت دفاعی کشور رقم زد که امروز شاگردان و همرزمان این شهید والامقام نشان دادند گنبد آهنین رژیم صهیونیستی مانند خانه عنکبوت سست و پوشالی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ساداتی‌نژاد تاکید کرد: سربازان رشید اسلام به تمام دنیا اقتدار کشورمان را نشان دادند و ابراز کردند قدرت و خواست خداوند متعال از همه چیز بالاتر است و مسیر عزت و سربلندی را شهدا به ما نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران بیداری جهانی در دانشگاه‌های اروپا و آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی شکل گرفته و این دانشجویان با مردم مظلوم فلسطین اعلام همبستگی می‌کنند که نوید نابودی رژیم صهیونیستی زودتر از موعد مقرر محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار