پیام تبریک فرماندار خاش به مناسبت هفته ملی و روز جهانی کار و کارگر

«صالحی» طی پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر این هفته را به تلاشگران، تولیدکنندگان و دلسوزان واقعی جامعه و مردم تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸ - 27April 2024

پیام تبریك فرماندار خاش به مناسبت هفته ملی و روز جهانی کار و كارگربه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «صاحب گل صالحی» فرماندار خاش طی پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر این هفته را به تلاشگران، تولیدکنندگان و دلسوزان واقعی جامعه و مردم تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«اگر می‌خواهیم از تولید ملی کشور حمایت بکنیم، باید از کارگران حمایت بکنیم. حمایت از کارگر در واقع حمایت از ثروت ملی است، یعنی یک کشور اگر کارگرش فعال و بانشاط باشد، خوب کار کند، این کشور به ثرورت ملی می‌رسد.» حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)

امروز ایران اسلامی در سایه عزم و تلاش مجاهدانه وخستگی ناپذیر بزرگ مردان و بزرگ زنان پر افتخار "کارگر" به عنوان مؤثرترین و کاراترین نیرو‌های محرکه جامعه، در فرایند تولید و اقتصاد کشور راهی می‌پیماید که فردایی شکوهمند را نوید می‌دهد. 

کارگران عزیز و سختکوش شهرستان، این پیش قراولان سازندگی، آبادانی، تولید و رفاه، سرمایه‌های ارزشمندی هستند که به رغم همه تنگناها و مشکلات، امیدوارانه در مسیر تعالی شهرستان گام بر می‌دارند که حقیقتاً شایسته تجلیل است.

بدون شک توسعه کشور در عرصه های گوناگون اقتصادی مدیون فعالیت‌های بی‌وقفه کارگران است و جایگاه و نقش کارگری در حدی است که فخر ما حضرت محمد مصطفی(ص) بر دستان شان بوسه زده و کار و کارگری را همپای حضور در سنگر جهاد عنوان نموده اند.

اینجانب با تبریک هفته ملی و روز جهانی کار و کارگر و ارج نهادن زحمات تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور که زمینه توسعه و آبادانی را فراهم می نمایند، امیدوارم این عزیزان، همواره در کنار خانواده های ارجمندشان، سلامت و تندرست بوده و با جدیت و همدلی سازنده ، کماکان نظام مقدس جمهوری اسلامی را یاری نموده و گام های بزرگی در راه توسعه و رونق تولید و سازندگی بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها