با حضور دکتر ولایتی برگزار می‌شود؛

همایش جمهوری اسلامی ایران؛ فرصت‌ها و تهدیدهای فرهنگی افراط‌گرایی

همایش «جمهوری اسلامی ایران؛ فرصت‌ها و تهدیدهای فرهنگی افراط‌گرایی» فردا در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ - 29February 2016

همایش جمهوری اسلامی ایران؛ فرصت‌ها و تهدیدهای فرهنگی افراط‌گرایی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس،  به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همایش «جمهوری اسلامی ایران؛ فرصتها و تهدیدهای فرهنگی افراطگرایی» با حضور و سخنرانی علیاکبر ولایتی، مشاور عالی مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی)، حجتالاسلام والمسلمین محسن قمی، معاون امور بینالملل دفتر مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی)، ابوذر ابراهیمیترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جمعی از اندیشمندان و صاحبنظران، روز سهشنبه 11 اسفندماه ساعت 9:30 صبح در محل حسینهالزهرا(س) این سازمان برگزار میشود.

در این همایش از 18 اثر منتشره مرکز مطالعات فرهنگی بینالمللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با موضوع «افراطگرایی» رونمایی میشود.

همچنین، علاوه بر برپایی نمایشگاه کتاب و رونمایی از نخستین شماره از فصلنامه روابط فرهنگی، مطالعات منطقهای منتشره، معرفی و رونمایی خواهد شد.

بنابر اعلام این خبر، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از همه پژوهشگران و صاحبنظران برای شرکت در این همایش علمی دعوت به عمل میآورد. علاقهمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره تلفن 88153395 با کد 021 تماس حاصل کنند.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار