۳۰ بهمن؛ آخرین فرصت ارسال اثر به جشنواره فیلم روح الله(ره)

جشنواره فیلم روح‌الله(ره) با اعلام تاریخ ۳۰ بهمن ماه به عنوان آخرین فرصت ارسال اثر به این رویداد اعلام کرد تاریخ مذکور تمدید نخواهد شد.
کد خبر: ۷۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ - 13February 2016

۳۰ بهمن؛ آخرین فرصت ارسال اثر به جشنواره فیلم روح الله(ره)

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، جشنواره روح الله ابتدا قرار بود دی ماه سال 1394 برگزار شود اما به دلیل استقبال فیلم سازان و صاحبان آثار، برگزاری آن به یکم تا سوم خرداد سال 1395 همزمان با نیمه شعبان موکول شد و تاریخ دریافت آثار نیز تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

این جشنواره همچنین با تدارک بخشی تشویقی برای فیلم سازان جوان اعلام کرد از 114 فیلمساز برای ساخت فیلم کوتاه با موضوع «اندیشههای امام خمینی (ره)» حمایت میکند.

فیلم سازان تا 30 بهمن ماه فرصت دارند طرحها و آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال نمایند. جشنواره روحالله در دو بخش «اصلی» و «ویژه» آثار سینماگران را دریافت میکند. بخش اصلی به مسابقه فیلمهای 60 ثانیهای در قالب «داستانی، پویانمایی و نماهنگ» اختصاص دارد. در بخش ویژه نیز فیلمهای 60 تا 180 ثانیهای در قالب «داستانی، پویانمایی و نماهنگ» با یکدیگر رقابت خواهند کرد. حمایت جشنواره از ساخت 114 فیلم نیز شامل فیلمهای هر دو بخش میشود و هنرمندانی که تمایل به ساخت فیلمهای 1 تا 3 دقیقهای با موضوع اصلی جشنواره را دارند، میتوانند فیلمنامههای پیشنهادی خود را ارسال نمایند تا در صورت تائید، هزینه ساخت آن از سوی جشنواره پرداخت شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این آثار نیز خریداری میگردد تا این آثار در شبکههای مختلف تلویزیونی و اجتماعی به نمایش درآید.

فیلمسازان و کلیه علاقهمندان برای اطلاع از شرایط تولید و نحوه ارائه فیلمنامههای خود میتوانند به سایت جشنواره به نشانی www. masf. irمراجعه نمایند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار