مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛

لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر اجلاسیه روحانی همه ظرفیت‌ها در استان به کار گرفته شود.
کد خبر: ۶۶۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵ - 05May 2024
لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها جهت برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد روز (یکشنبه) در نشست شورای هماهنگی و کمیته روحانیت در دفاع مقدس اظهار داشت: شهدای روحانیت در استان به نسبت جمعیت رتبه بالایی را دارند لذا می‌طلبد نسبت به برگزاری هر چه باشکوه‌تر اجلاسیه روحانی همه ظرفیت‌ها در استان به کار گرفته شود.
 
سرهنگ خواست خدایی افزود: روحانیت معظم در دوران دفاع مقدس در زمینه‌های مختلف فعال بودند و باید به حضور پررنگ این قشر در اجلاسیه‌ها و یادواره‌های مختلف پرداخته شود.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه‌های سال گذشته توسط کمیته روحانیت ابراز خشنودی کرد و ابراز داشت: انتظار می‌رود همه ادارات و سازمان‌ها نسبت به بارگذاری برنامه‌های حوزه ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در سامانه سادم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
 
وی ابراز داشت: کمیته روحانیت با بیان اینکه برنامه‌های خوبی در سال گذشته برگزار کرد، ابراز داشت: در سال جاری اجرای برنامه‌های متعددی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت پیش بینی شده است.
 
در این نشست هر یک از روحانیون عملکرد دستگاه متبوع خود را تشریح و در خصوص برگزاری هر چه بهتر اجلاسیه شهدای روحانی نظرات خود را ارائه دادند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار