استاندار سمنان:

تقویت بازدید های میدانی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان

«هاشمی»گفت: ارتباط با مجموعه دانش آموزی و برگزاری بازدید های میدانی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان بسیار پسندیده بوده و باید تقویت شود.
کد خبر: ۶۶۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸ - 18May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان،«سید محمدرضا هاشمی» استاندار سمنان روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان در محل سالن جلسات غدیر استانداری سمنان اظهار داشت: تمامی دستگاه های اجرایی استان آمادگی کامل را برای اجرای هرچه مطلوبتر دومین کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان داشته باشند.

وی افزود: برگزاری هرچه بهتر و مطلوبتر دومین کنگره ۳ هزار شهید والامقام استان، از اهمیت خاصی برخوردار بوده و در این راستا باید گام برداریم.
استاندار سمنان تصریح کرد: تقویت برنامه های مساجد، در راستای جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی در سطح جامعه امری بسیار مهم است.

هاشمی بیان داشت: در عین حال نباید از فضا و ظرفیت پارک ها و بوستان ها نیز برای امر به معروف و نهی از منکر و برنامه های ایجابی فرهنگی اجتماعی مبتنی بر فرهنگ‌ ایثار و شهادت غافل شد.

استاندار سمنان گفت: ارتباط با مجموعه دانش آموزی و برگزاری بازدید های میدانی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بسیار پسندیده بوده و باید تقویت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار