بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات/

اولین حضور غرفه «رسانه و مقاومت» در نمایشگاه مطبوعات

انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس، غرفه «رسانه و مقاومت» را در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات برپا می کند.
کد خبر: ۵۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ - 07November 2015

اولین حضور غرفه «رسانه و مقاومت» در نمایشگاه مطبوعات

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، انجمن روزنامهنگاران دفاع مقدس برای اولین بار این غرفه را در دو حوزه عام و خاص برپا می کند.

برنامه های این غرفه از نگاه خاص شامل حضور و سخنرانی پیشکسوتان و روزنامهنگاران دفاع مقدس، اساتید روزنامهنگاری و اعضاء انجمن روزنامهنگاران دفاع مقدس و برنامه های عام مشتمل بر فعالیت ها و نقش رسانهها در دوران دفاع مقدس و همچنین ارائه آرشیوی از همه مطبوعات دهه شصت خواهد بود.

بازدیدکنندگان بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات می توانند با حضور در غرفه رسانه و مقاومت تصاویر و خاطرات مکتوب دوران دفاع مقدس را مشاهده خواهند کرد.

سعید علامیان دبیر کل انجمن روزنامهنگاران دفاع مقدس در گفتگو با کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه مطبوعات، با اشاره به اینکه قرار است در این غرفه آماری از عملکرد نشریات حال حاضر کشور در حوزه ایثار و مقاوت به نمایش درآید از مدیران مسئول طیفهای مختلف مطبوعات خواست تا در ایام برگزاری نمایشگاه با حضور در این غرفه موضوعات مرتبط با حوزه رسانه و مقاومت را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه» از تاریخ ١٦ تا ٢٢ آبان ماه با حضور بیش از ٧٠٠ رسانه و ٦٠٠ غرفه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار