معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد:

همه طیف ها در نمایشگاه مطبوعات امسال حضور دارند

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: براساس فراخوان قبلی از همگان برای حضور در نمایشگاه امسال دعوت شد و استقبال رسانه ها هم خوب بوده به طوری که همه طیف ها، احزاب، تشکل ها و حتی منتقدان دولت هم در این رویداد بزرگ رسانه ای حضور دارند.
کد خبر: ۵۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ - 07November 2015

همه طیف ها در نمایشگاه مطبوعات امسال حضور دارند

به گزارش دفاع پرس، حسین انتظامی روز شنبه همزمان با اولین ساعت بازگشایی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: درهای نمایشگاه از ساعت 9 صبح امروز(شنبه 16 آبان ماه)به روی علاقه مندان و بازدیدکنندگان گشوده شده واز همین ساعات اولیه شاهد حضور چشمگیر عموم علاقه مندان اعم از اصحاب رسانه، مردم و مسولان در این رویداد بزرگ رسانه ای کشور هستیم.

رئیس بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در پاسخ به این سوال خبرنگار ایرنا که آیا غرفه هایی هم بصورت رایگان به برخی رسانه ها و افراد واگذار شده است، تصریح کرد: واگذاری غرفه ها براساس فراخوان قبلی، پیش ثبت نام اولیه و قطعی، تعرفه های قبلی در نظر گرفته شده و براساس جانمایی الکترونیک که آنهم بهصورت فراخوان و اطلاع رسانی قبلی بوده انجام گرفته و لذا هیچ غرفه ای به صورت رایگان واگذار نشده است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در ادامه در پاسخ به تعیین تکلیف رسانه های در لیست انتظار حضور در نمایشگاه امسال، با اشاره به حضور بیش از 700 رسانه در 567 غرفه در این رویداد بزرگ رسانه ای گفت:بالغ بر 30 تا 40 رسانه در لیست انتظار درخواست حضور در نمایشگاه بودند که اقدامات لازم برای حضور بیشتر آنها مهیا شده و درصدیم برای مابقی نیز تدبیر لازم اندیشیده شود.

خبرنگار ایرنا به برخی اخبار منتشره در فضای مجازی در خصوص تحریم نمایشگاه و انصراف دسته جمعی برخی رسانه ها و اینکه وی برای حضور مجدد آنها با آنان وارد مذاکره شده اشاره و صحت این خبر را از معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد جویا شد که انتظامی این خبر را کذب و شایعه ای بیهوده عنوان کرد و گفت: انصراف در حد تعدادی انگشت شمار بود که این تعداد در مقایسه با حضور بالغ بر 700 رسانه از همه طیف ها خیلی نمود عینی ندارد.

انتظامی تصریح کرد اما آنچه مهم است اینکه برخی از ابتدا نیامدند که حالا بخواهند انصراف دهند.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در عین حال تاکید کرد: ما از ابتدا هم گفته و می گوییم که از حضور همه طیف ها، احزاب، تشکل ها، جناح ها و حتی منتقدان دولت نیز برای حضور در این دوره نمایشگاه مطبوعات استقبال می کنیم.

رییس بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها خاطر نشان کرد: حضور چشمگیر اصحاب رسانه و عموم مردم در این نمایشگاه با وجود ساعات اولیه آغاز به کار آن گواه بر این مدعاست.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در خصوص افتتاح رسمی نمایشگاه هم اظهار داشت: نمایشگاه امروز آغاز بکار کرده اما آیین رسمی افتتاحیه آن روز یکشنبه (فردا 17آبان ماه) با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری، علی جنتی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی، شماری از مسولان کشور، جمعی از سفرا و میهمانان داخلی و خارجی، مدیران مسول خبرگزاری ها و رسانه ها برگزار خواهد شد.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها 16 تا 22 آبان ماه 94 با شعار "نقد منصفانه، پاسخ مسولانه" با حضور بالغ بر 700 رسانه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار