بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ غلامحسین مظفری در گفت و گو با دفاع پرس:

همه تجربیاتم از برکت دفاع مقدس است

فرماندار نیشابور گفت: بی سیم چی شهید شوشتری بودم. او توصیه می‌کرد که تحصیلاتم را ادامه دهم و اینگونه شد که در سن 23 سالگی یکی از مدیران ارشد استان خراسان و پس از آن رییس دانشگاه جهاد استان را پذیرفتم. تجربیات امروزم را به برکت آن دوران دارم.
کد خبر: ۵۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ - 13November 2015

همه تجربیاتم از برکت دفاع مقدس است

غلامحسین مظفری فرماندار نیشابور و از نمایندگان نیشابور در مجلس شورای اسلامی در دوره هفتم ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، با اشاره به دوران حضورش در دفاعمقدس گفت: در سال ۱۳۶۳ زمانی که دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد بودم داوطلبانه به جبهههای جنگ ایران و عراق رفتم.

وی ادامه داد: از سال 63 در اکثر عملیاتها تا عملیات مرصاد شرکت کردم. در آنجا رزمندگان نوجوانانی دیدم که با تمام وجود رشد کرده و از لحاظ فکری به بلوغ رسیده بودند.

مظفری با بیان این مطلب که برادرم نیز در 14 سالگی به شهادت رسید، اذهان کرد: برادرم غلامحسین 14 ساله بود که در عملیات بدر به شهادت رسید.

وی با اشاره به نعمتهای که از دوران دفاع مقدس کسب کردیم، گفت: بی سیم چی شهید شوشتری بودم. او توصیه میکرد که تحصیلاتم را ادامه دهم و اینگونه شد که در سن 23 سالگی یکی از مدیران ارشد استان خراسان و پس از آن رییس دانشگاه جهاد استان را پذیرفتم. تجربیات امروزم را به برکت آن دوران دارم.

فرماندار نیشابور ادامه داد: با تجرباتی که در 19 سال خدمت در سطح سیستمهای اداری و اقتصادی کشور کسب کردم تصمیم گرفتم به شهرم که در آن رشد کردم برگردم و به همشهریانم خدمت کنم.

مظفری دوران دفاع مقدس را برکتی برای کشور دانست و اظهار کرد: درست است که آن دوران خرابیهای را برای کشورمان وارد کرد ولی به برکت رشادتهای رزمندگان در آن دوران امروز کشورمان در امنیت کامل به سر میبرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها