شب بیستم رمضان با افطاری ساده سر سفره شهدا؛

مهمان شهید محمدرضا روانستان شدیم

خبرگزاری دفاع مقدس که در هر یک از شب‌های ماه مبارک رمضان، افطار را مهمان سفره یکی از شهدا می‌شود، این بار مهمان منزل شهید "محمدرضا روانستان" شد؛ تا همسر این شهید والامقام از نخستین روزهای آشنایی تا شنیدن خبر شهادت همسرش برای‌مان بگویند.
کد خبر: ۸۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰ - 25June 2016

مهمان شهید محمدرضا روانستان شدیم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، محمدرضا روانستان در سن 24 سالگی ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دو پسر و یک دختر است. در سال 59 به عضویت سپاه درآمد و راهی جبهه حق علیه باطل شد.

او مربی آموزش اسلحه در پادگان امام حسین (ع) بود که در اردیبهشت سال 62 در عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خبرگزاری دفاع مقدس در نظر دارد در ایام ماه مبارک رمضان مهمان سفره شهدا باشد. سفره ای که این روزها نه فقط مردم ایران که حالا مردم عراق، افغانستان، یمن، سوریه، بحرین و... نیز در آن سهمی دارند. هر افطار بر سفره یکی از خانواده شهدا می نشینیم و با آنها همصحبت می شویم. سفره های ساده و به یادماندنی افطار در کنار خانوادههای شهدا شیرینتر میشود. شما هم هر روز به این مهمانی باشکوه دعوتید.

به همین جهت بیستمین روز از ماه مبارک رمضان در خدمت خانواده شهید "محمدرضا روانستان" رفتیم تا پای سخنان همسر شهید بنشینیم و از نخستین روزهای آشنایی تا شنیدن خبر شهادت همسرش را برایمان بگویند. شرح این دیدار در آینده منتشر خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار