بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات/ امیر نامی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ترویج فرهنگ جهاد و شهادت بهترین راه مقابله با نفوذ دشمن است

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ترویج فرهنگ جهاد، شهادت ایثار و مقاومت را بهترین راه برای جلوگیری از نفوذ دشمن در صفوف به هم پیوسته ملت ایران و همچنین ملت‌های مسلمان جهان دانست.
کد خبر: ۵۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ - 11November 2015

ترویج فرهنگ جهاد و شهادت بهترین راه مقابله با نفوذ دشمن است

امیر سرتیپ محمد حسن نامی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، اظهار داشت: استراتژی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با استکبار جهانی استراتژی عاشورایی است و همانطوری که تجربه ثابت کرده، هر کاری را که ما با نام امام حسین(ع) شروع کنیم حتما در انتها به پیروزی ختم خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار و مقاومت ارزشمندترین فرهنگ برگرفته از دفاع مقدس ما در مقابله با استکبار جهانی و صهیونیسم بینالملل است، افزود: یقینا این فرهنگ در همه ابعاد مورد نظر میتواند احیاگر ارزشهای واقعی جمهوری اسلامی باشد.

امیر نامی ادامه داد: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار و مقاومت بهترین سپر برای جلوگیری از نفوذ دشمن در صفوف به هم پیوسته ملت ایران و همچنین ملتهای مسلمان جهان است.

وی تصریح کرد: فرمانده معظم کل قوا دائما در بیانات خود از لزوم حفظ امنیت و ایمنسازی جهان اسلام در مقابل صهیونیسم بینالملل تأکید دارند؛ پس فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه فراملی و مقابله با ستم استکبار و صهیونیسم بینالملل نیز کارایی و اثربخشی لازم را دارد.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اشاره به اینکه همه اقداماتی که ایران انجام میدهد با هدف دفاع از کیان اسلام و ارزشهای دینی است، گفت: امروز ایران اسلامی نقطه ثقل و تکیهگاه کشورهای مظلومی است که بهواسطه سیاستهای استکبار جهانی تحت ستم قرار گرفتهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار