بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات/ امیر گلفام در گفت‌وگو با دفاع پرس:

برای معرفی قهرمانان جنگ آماده همکاری با سینماگران هستیم

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش ضمن انتقاد از کم‌توجهی سینماگران عرصه دفاع مقدس به قهرمانان ارتش در دوران جنگ تحمیلی گفت: برای معرفی قهرمانان جنگ آماده همکاری با تهیه‌کنندگان و سینماگران هستیم.
کد خبر: ۵۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ - 11November 2015

برای معرفی قهرمانان جنگ آماده همکاری با سینماگران هستیم

امیر سرتیپ دوم سید ابراهیم گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش، ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، اظهار داشت: برای معرفی قهرمانان جنگ تحمیلی به نسل جوان آماده همکاری با تهیهکنندگان و سینماگران عرصه دفاع مقدس هستیم.

وی با ابراز تاسف از نگاه برخی سینماگران عرصه دفاع مقدس و کمتوجهی آنان به نقشآفرینیهای قهرمانان ارتش در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: بهعنوان مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش جهت مشارکت در تولید آثار فاخر و ارائه به نسل جوان اعلام آمادگی میکنم، و این اطمینان را به تهیهکنندگان میدهم که سوژههای ناب را به همراه اسناد در اختیارشان قرار دهیم.

امیر گلفام با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه میتوانیم 50 سال دیگر هم درباره دفاع مقدس بگوییم، اظهار داشت: با توجه به این سخن میتوان گفت که هنوز در عرصه جنگ و دفاع مقدس کارهای فرهنگی و تبلیغاتی عمیقی صورت نگرفته و این گنجینه عظیم هنوز از دل خاک بیرون نیامده است.

وی با بیان اینکه رسانههای ارزشی باید بیشتر به این مسائل بپردازند و مخاطبان گستردهتری را جذب کنند، تصریح کرد: جوانان ما امروز نیاز دارند که قهرمانان خود را بشناسند، و از رشادتهای آنان بدانند و این وظیفه خطیر شناساندن قهرمانان به جامعه مخاطب بر عهده رسانههای مقاومت و دفاع مقدسی است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش گفت: در ارتباط با ترویج ارزشهای دفاع مقدس تاکنون با صداوسیما و سازمانهای تبلیغاتی کشور، همکاری و مشارکتهای مطلوبی داشتهایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس آموزههای ارزشمندی را برای ما به ودیعه گذاشته است؛ که بسیاری از موفقیتهایی که امروز در عرصههای مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و حتی عرصههای بینالمللی و دیپلماسی بهدست میآوریم مرهون فرهنگ و آموزههای دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار