نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد؛

دعوت مردم به نماز با عقلانیت

ماموستا «رستمی» بر لزوم توجه به معیشت و حقوق ائمه جمعه تاکید کرد و گفت: وظیفه ماست با لحن آرام و عقلانیت مردم را دعوت به نماز کنیم.
کد خبر: ۶۳۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷ - 04December 2023

دعوت مردم به نماز با عقلانیتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج در شورای اقامه نماز کردستان با بیان اینکه احداث مسجد اولین اقدام پیامبر (ص) بعد از هجرت به مدینه بود، اظهار داشت: لازم است اهمیت بیشتری به بحث نماز و مسجد بدهیم که متاسفانه کمرنگ شده است.

وی بر لزوم توجه به معیشت و حقوق ائمه جمعه تاکید کرد و افزود: وظیفه ماست با لحن آرام و عقلانیت مردم را دعوت به نماز کنیم.

«عبدالله رشیدی‌پور» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های فرهنگی کردستان، این استان ظرفیت لازم برای برگزاری اجلاسیه سراسری نماز را دارد و با اهتمام و تلاش دستگاه‌ها می‌توان نسبت به این مهم اقدام کرد.

وی بر لزوم استفاده از دیدگاه مسئولان شهرستانی برای برگزاری اجلاس استانی نماز نیز تاکید کرد و افزود: ائمه جماعات از دستگاه‌ها به واسطه عدم پرداخت حقوقشان گلایه دارند که باید سریعتر این موضوع پیگیری و رفع شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان خواستار انجام کارهای فرهنگی تاثیرگذار در دانشگاه ها و مدارس برای ترویج فرهنگ توجه به فریضه نماز شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار