امام جمعه سنندج:

خودباوری، اعتماد به نفس و توکل برخدا لازمه مدیریت جهادی است

ماموستا «رستمی» خودباوری، اعتماد به نفس و توکل برخدا را لازمه مدیریت جهادی دانست و گفت: برای رهایی از وابستگی به بیگانگان، باید اعتماد به نفس ملی را تقویت و از ظرفیت نخبگان استفاده کرد.
کد خبر: ۶۲۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹ - 08November 2023

خودباوری، اعتماد به نفس و توکل برخدا لازمه مدیریت جهادی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» امام جمعه سنندج در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان مستعد مدارس تیزهوشان استان کردستان با بیان اینکه مشکلات کشور به واسطه تلاش و کوشش جوانان قابل حل است، اظهار داشت: جایگاه جوانان در حفظ و انتقال باور‌ها و ارزش‌ها و به ویژه ارزش‌های انقلاب بسیار مهم است.

وی حمایت کمیته امداد از ۲۳ هزار و ۳۰۰ دانش‌آ‌موز و یک هزار و ۵۶۰ دانشجوی کردستانی را قابل تقدیر دانست و گفت: این عزیزان به واسطه تلاش خیرین و کمک‌های مردمی در جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی استان تلاش می‌کنند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه ایران در حال رشد و توسعه است، گفت: انقلاب اسلامی مایه سعادت و خوشبختی شده و دل‌های خفته را بیدار کرده است.

وی با اشاره به اوضاع روز منطقه و جهان، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و عنوان کرد: در هر جایی که دین اسلام رایج و حاکم باشد، دشمنان بیم و هراس دارند، مثل همین روز‌ها که شاهد کشتاری در غزه هستیم که در تاریخ بی‌سابقه است.

امام جمعه سنندج یقیناً اگر ما سکوت کرده و در جا می‌زدیم، کسی کاری به کارمان نداشت، اما ما همچنان فعال و پویا هستیم و با اقتدار و تکیه بر توانمندی‌های نیرو‌های مسلح و جوانانمان در برابر همه زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستاده‌ایم.

امام جمعه سنندج بر لزوم شرکت دادن جوانان، دانشجویان و آینده‌نگران در همه مسائل و استفاده از ظرفیت و نقطه نظرات آن‌ها جهت رفع مشکلات تأکید کرد و یادآور شد: یقیناً با منابع خدادادی، ظرفیت‌های موجود و توانمندی دفاعی، کشور به قله رفیع اقتصاد خواهد رسید.

ماموستا رستمی «خودباوری، اعتماد به نفس و توکل برخدا» را لازمه مدیریت جهادی دانست و یادآور شد: برای رهایی از وابستگی به بیگانگان، باید اعتماد به نفس ملی را تقویت و از ظرفیت نخبگان استفاده کرد. همچنین علم باید تولید شود و آن را در جهت توسعه بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی به کار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار