نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

مجاهدت‌های مردم کردستان در دفاع مقدس به درستی برای جامعه تبیین شود

ماموستا رستمی گفت: باید مجاهدت‌های مردم کردستان در دفاع مقدس به درستی برای جامعه تبیین شود و در راستای نشر فرهنگ دفاع مقدس به جامعه تلاش و اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.
کد خبر: ۶۳۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ - 22November 2023

مجاهدت‌های مردم کردستان در دفاع مقدس به درستی برای جامعه تبیین شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ «علی کلوندی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان امروز با ماموستا «فایق رستمی» نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان و امام جمعه سنندج دیدار کرد.

ماموستا رستمی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به پیشینه و سوابق مردم کُرد در دفاع از کشور اشاره کرد و اظهار داشت: مردم کردستان قبل از جنگ تحمیلی، حین جنگ و امروز که بیش از سه دهه از پایان جنگ می‌گذرد همچنان با ایثار جان از کیان اسلامی و مرز‌های این کشور دفاع می‌کنند.

وی بر حفظ و نشر  آثار دوران دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: کردستان از ظرفیت‌های بالای ایثار و مقاومت برخوردار است و باید در راستای حفظ این مهم کوشا باشیم.

ماموستا رستمی تصریح کرد: باید تلاش، مجاهدت و مقاومت مردم کردستان در دوران دفاع مقدس به جامعه و نسل‌های آینده منتقل شود.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس شهر‌های کردستان مانند مریوان مکرر مورد حمله هوایی رژیم بعث قرار داشت، اما در چنین شرایطی نیز مردم همچنان حامی و پشتیبان نظام بوده و از کشور دفاع کردند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان بر ثبت و انتشار وقایع دفاع مقدس در کردستان تاکید کرد و یادآور شد: باید این مجاهدت‌ها به درستی برای جامعه تبیین شود و در راستای نشر فرهنگ دفاع مقدس به جامعه تلاش و اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها